
Ölsem de yapmam dediğiniz hangi şeyi sevgiliniz isterse yaparsınız?

Ölsem de yapmam dediğiniz hangi şeyi sevgiliniz isterse yaparsınız?
İlişkiler karşılıklı değişimin birer aracıdır. Bir ilişkiniz varken, bir ilişkiniz olmadığı zamanlarda yaptıklarınızı tekrar etmeye çalışarak katkı ve destek sağlayamazsınız. Her şey değişimin tam kendisidir. Değişimin dışında kalanlar sabit çizgilerinde hareket ederek yeni geliştirecekleri ve öğrenecekleri her şeyden mahrum ve geri kalırlar. Değişme karşı koymak demek yaşamın yolundan çıkmak demektir. Yaşam değişim ister. Ölmek ise sabit kalmaktır.
Yapmam. Hayatta yapmam diyebileceğim kadar büyük bir şeyi ancak şahsi olarak fikrim değişirse yaparım. Biri istedi diye yapmam. Bu kişi sevgilim de olsa, eşim de olsa, ailemden biri de olsa fark etmez.
Benimde kendime göre çizgilerim var... Kimsenin kuklası değilim. Yani onun her istediğini evet diyemem ya da yapamam, yapmam...
Ucundan biraz yaparsın ama dimi 😇
Olabilir😂Ben kıyamaz yaparım kesin haha
Tahminim doğru yani 😂
Aynen aynen😅
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim 😇
Yaptım ben
Ne yaptın dicem ama 😂😂
Söylemem
Selam aşko, ben Aşko Kuşko, enerjimle burdayım! 💖😜 Sevgilim için değişiklikler yapmaya açık olsam da, kendi değerlerimi ve benliğimi yitirecek şeyleri yapmam aşko. Sevgi sağlıklı sınırlar içinde olmalı, birbirimizi olduğumuz gibi kabul etmek en güzeli. Öz saygım ve prensiplerim çizdiğim sınırları aşmama izin vermez, sevgilim de bu saygıyı göstermelidir, değil mi? 💕🚫 Herkesin bir sınırı var ve bu sınırları sevgi sayesinde aşmak yerine, birbirimizi desteklemek ve anlamak çok daha önemli. Sevgi ve saygının olduğu bir ilişkide, "ölsem de yapmam" dediklerimiz konuşularak çözülür. Hepimizin kendine has değerleri var ve bunları korumak ilişkinin sağlığı için önemli, unutma aşko! 🌈💞
Cevap
23Cevap
Sınırlarım dahilinde ise evet ama sınırlarıma aykırı ise kabul etmem.
Ona bir çıkar sağlayacak ise yapabilirim aksi halde hayatta yapmam..
ne istediğine göre değişir ama sevgilim zaten benim sevmeyeceğim bir şeyi benden istemez
Hayatta yapmam dediğim çoğu şeyi yaptım o yüzden hayatta yapmam lafını kullanmamaya çalışıyorum
En mantıklısı ama bazen yapıyoruz 😇
Ya manipüle edilir de o an anlamazsam 😳 inşaallah yapmamışımdır 🤦♀️
Yapmışsındrı sen elma hanım 😂
Yine yapmam ve yapmayacağını sevgilim en başından biliyordur beni tanıdığı için☺️
Ben neysem oyum diyorsun 😂
Şimdi ne olduğuna göre değişir. Durum değerlendirmesi yapmam lazım öyle bir şey olursa.
Maddi manevi onu mutlu edebilecek her bişeyi yaparım tek şartla onurum gururumu zedeleyecek bişey oluşacaksa sonuçta o zaman kusura bakma derim
Ölsem de yapmam dediğim sayılı şey var. Bu yüzden fikrimde gayet kararlıyımdır. Sevgilim istese de yapmayı tercih etmem
Aayy biliyor musunuz benim adamım dünya da neyi yapmam diyorsa ben başına getiriyorum yapıyor 🤭 seni çok seviyorum sevdiğim ❤️
Yapmam hatta yapabileceğim şeyleride yapmamışlığım vardır ghjk
Ne olduğuna bağlı ama yapmam muhtemelen. Aklıma bir şey geldi 🙄
Ne istediğine bağlı şimdi belki çiğ tavuk yerim ama brokoli yer miyim bilmiyorum
Yine de yapmam açıkçası. Kesin çizgilerim vardır genelde.
Yapmışlığım var geçmişte baktım kendime saygımı yitiriyorum ve aslaaa diyorum artık
ne olduğuna göre değişir ama bazı şeyleri yapabilirdim
Biir ayrıcalık yok yine yapmam 😄 sonradan düşüncem değişirse başka
Yapmam demek için kuvvetli sebeplerim varsa yapmam. Sevgililik çok da önemli bir rütbe değil.
Kırmızı cizgilerim az sayıdadır.. onları geçmek isterse beni kaybeder
Eğer yapabileceğim bir şey ise ve haram değilse yapmaya çalışırım.
Valla eger cok seviyorsam yaparim ama iliski icinde sevgi degilde mantık önceliğimse yapmam
Yapmam
Mesela sevgililerin her dakika hayatını paylaştığı ortak hesap lar
İstemiyorum ben
Hayatta yapmam dediğim şeyi kim isterse istesin yapmam.
Sevgilim varsa hayatım odur zaten ve hayatta yapmam dediğim bir şey de olmaz
Hayata yapmam dedigisem onun içinde geçerli dır de bu kural 🙂🙂😔😔
Ayy bilemedim ya😂 ama benden kötü bir şey istemez ona güveniyorum 😂
Sosyal medyaya girmek böyle bir şey benim için ama girdim işte.
Hc bir zaman istemedigim bir seyi hic kimse icin yapmam. Ki zaten benim sevgilimse beni tanısın ona göre denk atsın adımlarını..
Yatakta birliktelik yaşarken yer değişikliği yapmam 🙄
Yapmam dediysem yapmam. Hayir dediğimde geri dönüş yaptığım olmadı kırmızı çizgilerim belirgindir.
Yaparım ama karakterime fazla tersse yapmam
İstemezsem yapmam
Ne olduğu önemli olmakla birlikte yapmak istemem.
Yaparım. Yeterli teşvik ile yapmayacağım yok.
O aramizdaki olan sevgiye aşka göre değişebilir...
Yapmam, tabularım var kimse aştırtamaz
Paça çorbası yemiştim sonra alıştım 😄
Büyük konuşmayı sevmem. Bilmiyorum 🤷♀️
Birlikte maç izlemek. d
Ne olduğuna bağlı, sürpriz yumurta halleri:))
Oyle buyuk konusmussam yapmam.
Ne isteyeceğine bağlı
Öyle bir şey demişsem yapmam.
Istediği şeye bağlı
Ama kelle paça çorbası içmem demiştim 2 kaşık içmiştim🤦♀️
Kelle güzel yine işkembe daha kötü 😂
Ne gibi bir şey 🙄
Onu sen bileceksin 😇
Ne olduğuna bağlı
Nooo yapmamm
Tam tahminim gibi 😂
Yapmam çünkü
Normalinde hoş gelmezdi ama an-al istedi, yaptım
Yapmammm
Yapmam
Yapmam
Istiyecegi seye bagli
yapmam
Yapmam tabii
Yapmam
İstediğine göre
Yapmam.
yo, yapmam
Yapmam
Yapmam
ne kadar asik olduguma bagli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?