+1 yılMantığıma aykırı hiç birşeyi yapmam. Sevgilim dediğim eş gördüğüm insanda benimle aynı mantıkta, frekansta olmalıdır, mantık ve akılla beni ikna edebilmelidir. İkna edemiyorsa, aynı istekte değilse eş, sevgili değildir zaten. Birinin istediğini diğeri istemiyorsa orda sevgililik hali değil tek başınalik, egoistlik hali vardır. Sevgiler...
17 Yorumla- +1 yıl
Mantığa uymadan hiç birşeyi hiç kimse için yapmamalı insan. Yaratıcı mantık, akıl, beyin adına ne dersek bir klavuz vermiş. Bu ömürde uçsuz bucaksız karanlık bir denizdeki gemi, tek ışık var o da aklın varsa görebileceğin bir ışık. Bu zor çetin yolculukta kılavuzu bir saniye bile başkasi için terk etmek hiç dönülmez yanlış yollara götürebilir seni.. Ve bu yollar öyle bir yol ki zaman kısıtlı ve geri dönüşü yok. Geminin nereye gittiğinden sen sorumlusun. Senin sorumluluğundaki bir geminin kaptan koltuğuna başkasına asla güvenmemek gerek. Yolda seninle olan aynı istekler ile senden ekstra birşey istemeden yolu bilir gelir zaten. Yoluna aykırı birşey isteyen insan sana değil aşkı en güzel şeyi vaad etsede kendi yolundan gitmelisin kanmamalisin. İnsan cennetten bu şekilde kovulmadi mi? Birinin az sevmesi birinin çok sevmesi diye birşeyde yoktur. İnsanlar birbirlerini ne kadar sevdiğini kendi bakış açısı ile kıyaslama yaparak bulamaz sevgi maddesel şeyler gibi ölçülemez ya vardır ya yoktur. Seven kişi sevdiğini belli etmekle sevgilisini ikilemde ya da azlikta coklukta birakmaz. Sevgisinden emin kilar. Biri sevilmenin biri sevmenin zevkinde olduğunda genelde seven sevildiğinin farkına varan kişice kullanilir. Kullanmak amacı ile seviyor gibi yapan insanlarda her zaman az seven çok seven gibi ya da seviyor sevmiyor gibi ikilemlere sebebiyet verir. Seven sevgisinden kör halde olduğundan sevdiği kişi nereye çekse gider. Sevgi bu yüzden yanıltıcıdır bu yüzden aklımız klavuzdur. Sevenin sevip sevmediğini anlamakta mantıktan geçiyor. O yüzden her zaman aşkta bile mantıklı olmak gerek. Sevgiler...
- +1 yıl
Haklısın genel olarak yapmamalı. Ben görüyorum da pek de umursamıyorum gördüğümü görülmeyeni merak ediyorum önemsiyorum. Haklısın da azdan az çoktan çok gider ben az'ım!
Hiç kanmadım ki kanacak kimse yok ki. Evet bu şekilde kovuldu cenneti istemiyorum ki
Var var günümüz ilişkilerinde pek sevgi de yok hemen hemen herkesin sevgilisi var ama sevdiği yok. Çok duydum daha çok seviyorum seni. Ben hep çok seviyorum gittikçe artıyor çoğalıyor aslında azı çoğu yokta insanlar için var
Bence de vardır ya da yoktur da bana göre o herkes bir değil ki😅
Bende mantıklı bir aşkı tercih ederim mantıklı bir aşk olsun 😅
Çok farklı konuşuyorsun hiç kimseden duymadığım şeyler - +1 yıl
Cenneti istemiyor olmana üzüldüm oysaki aşkı istiyorsun. Sevilmenin hazzını, sevdiğin kadar sevildiğinin bilincinde olmanın huzurunu, güvende hilesiz, aldatma olmadan sahiplenilmeyi istiyorsun. Bu duyguların hepsi senin bilincindeki özlemden meydana geliyor bak insanlara herkes gerçek aşkı arıyor fakat bir türlü tatmine ulaşamıyor. Kimi bedensel ufak titreşimlerin hazzında aşkı arıyor kimi o sevgiden emin olma arzusunda elleri boş hep bir tereddütte. İnsan can, ruh ve bilincten oluşan 3 boyutlu bir varlık 3 boyutlu dünyada 3unede hakim 3unude deneyimliyor. Sevgi aşk insan ruhuna ait. Senin ruhun varolusun ilk asamasinda yaşadı o hazzı. Yaşadığı en yalın en yüksek hazda o işte. Bir insanla bir diğeri aşkla birlesince bedensel titreşimler yaşıyor ve bedenin en büyük hazzı o deniliyor değil mi? Peki birde bunu ruhen düşün. Ruh kadar hafif bir şey ile 2nin bir olarak tüm kavuşma ile titreştigini ve birbirlerini hissettiklerini? Cennet bu işte. Bu dünyada onu aramak boşuna zaman kaybı ve hayal kırıklığından başka birşey değil.
- +1 yıl
Cehennemi de istemiyorum. Rabbim en adil olandır. Hak edeni cennete hak edeni cehenneme. Cennet ya da cehennem için ekstra bir şey yapmıyorum. İçimden geleni yapıyorum. Aşkı isterim istiyorum. Sevdiğim kadar sevemez hiç kimse. Haklısın valla bu dünyada onu aramak boşuna zaman kaybı bende aramıyorum zaten biliyorum vakti gelince hem ölüm sonsuz bir başlangıç bizim aşkımız da ahirete 😊
Geciktim özür dilerim - +1 yıl
☺️☺️
En İyi Cevaplar
+1 yılasla kesin yapmam dediğim kuralım olan bişeyse yapmam ama diğer sıradan şeyler ise yapmam dediğim ne kadar aşık olduğuma bağlı
çıldırır derecesinde aşıksam yapabilirim 😀14 Yorumla- +1 yıl
niye aşkında azı çoku var
- +1 yıl
aslında doğrusu çoğu demem lazım 😂
+1 yılBenim böyle bir sorunum var. Arkadaş en çok istediğim şeyi, yıllarca emek verdiğim bir mevzuyu bırak diyor bana. Bırakırsan seni daha çok severim diyor. BIRAKMAM.
11 Yorumla
+1 yılManevi duygularımdan taviz vermemek üzere yaparım. Misal yüksekliğe fobim var yamaç paraşütü ile atlamak istedi yaparım ama nefret ettiğim biri ile görüşmemi isterse yapmam
11 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Hayatta yapmam dediğim şeyi yaptım, istemeden de olsa. Bu yüzden büyük lokma yerim, ama büyük laf etme bundan sonra.
21 Yorumla
+1 yılYapmam. Sınırlarım bellidir aşmaya çalışmasın bir zahmet.
31 Yorumla
+1 yılNe olursa olsun öncelik benimdir ve kendim için yaparım başkası istediği için değil
25 Yorumla- +1 yıl
Bence dee
- +1 yıl
Teşekkür ederim size de
+1 yılNe olduğuna bağlı ama Genel olarak sınırlarım bellidir yapmama ihtimalim daha yüksek
17 Yorumla- +1 yıl
Tabi ki ne olduğu önemlidir her daim tahmin edebiliyorum 😅benim sınırım pek yok'tu da artık var sanırım bilemiyorum belki hala yoktur 😂 tutamıyorum kendimi
- +1 yıl
Sınırlar olmalı ya yoksa haddini bilmeyen çok oluyor
- +1 yıl
Haklısın, sınırlar olmalı malesef günümüzde öyle olması gerekiyor, hayırlısı, umut ümit Allah'tan
- +1 yıl
Hersey Allahtan ya.. En kötü şeyde bile bir güzellik var sadece bakmayı ogrenmemiz lazım
- +1 yıl
Doğru her şey Allah'tan, haklısın, öğrenmeye çalışıyorum, deniyorum
- +1 yıl
Ogreniriz insaAllah
- +1 yıl
Amin inşaAllah, hayırlı geceler dilerim
+1 yılnayır ben yapamam ne olur kuzum benden bunu istemese sonra baban neder :)))))
13 Yorumla- +1 yıl
harika 5*5 eder :)))))
+1 yılHayatta yapmam dediysem yapmam kim isterse istesin.
11 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 491 cevap paylaştı.
+1 yılAsla, benim istemediğim şeyi hiç bi Allahın kulu yaptıramaz
11 Yorumla
+1 yılHayır kendimden ödün asla vermem benim degismemi istiyorsa kendi değişsin ben asla degismem
17 Yorumla- +1 yıl
Sert biriysem napiyimmmm
- +1 yıl
Yani benim sertligim kurallarımdir ondan bahsettim
- +1 yıl
Sana da
Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Hayatta yapmam dediğim çok az şey var onları da benden istemez galiba eşim
16 YorumlaNe olsuguna bagli. Yani bana veya cevreme zarar vericek bisiyse yapmam ama ikimiz arasinda ve rahatsiz edici bir sey degilse ne olduguna bagli yalabilirim
11 YorumlaEğer seviyorsanız bal gibi yaparsınız.
kalbinizi o an sırf aşk bürür ve yapmak zorundaymış gibi hissedersiniz.
tabi bu insandan insana göre değişir ve karaktere göre.11 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 634 cevap paylaştı. İsteğine bağlı. Olmayacak birşeyide yapamam istiyor diye
11 YorumlaEşim isterse yaparım. Başkasina gideceğine isteklerini kendim karşilarım. En azindan ihanettwnn daha az incitr
11 Yorumla
+1 yılKendisi istemedikten sonra yapmam ama bir şeyi isterse çok kırmam yaparım.
21 Yorumla
+1 yılEğer gerçekten ona aşıksam ve oda gerçekten bana aşıksa yaparım
13 Yorumla- +1 yıl
Bence bakışları herşeyi anlatır
+1 yılEş ya da sevgiliye gerek yok kim olursa olsun tek nudeye bakar
11 Yorumla
+1 yılNe yalan söyleyeyim yapmam herhalde ne kadar bağlı olduğuma bağli
11 YorumlaNe istediğine bağlı, yapabilirim.
27 Yorumla
+1 yılEşim için yapabilirim belki ama ne olduğuna bağlı
23 Yorumla- +1 yıl
%55 yaparım gibi
+1 yılhayır dkjshdakjws kimse için değişmem
13 Yorumla- +1 yıl
hıhh djsnjkadwsad
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılBelli olmaz. Büyük konuşmamak lazım.
11 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 10,1b cevap paylaştı.
+1 yılNe istediğine bağlı ama yine de yapamam.
17 Yorumla- +1 yıl
Sen aşk adamısın. Yaparsın bence 😆
- +1 yıl
Olsun sen yaparsın 😆
Hiçbir şeyin garantisi yok ki. Hani yapayım desem kendimden ödün vermiş olacam. ileride bir sıkıntı olunca da keşke yapmayaydım diyecem mutlaka. - +1 yıl
Keşke dememek için yapmamayı tercih ediyorum.
Kendine has bak. İyi akşamlar... 🙂
Sevgi emektir sevgi fedakarlıktır
13 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 549 cevap paylaştı.
+1 yılSevgilim isterse yapmam eşim isterse yaparım
13 Yorumla- +1 yıl
Bilmem sevgi falan boş olduğunu düşünüyorum bugün ismi sevgili yarın düşman yani demek istediğim bu yıllarda sevgili boş iş eşim ise benim artık diğer yanım o yuzden yaparım
- +1 yıl
Tövbe tövbe ne demek sevgi boş sevgi her şey demektir boş değil olamaz asıl sevgi yoksa boşluk oluşur
Sevgili diyorsun hii genel olarak katılıyorum sevgili konusuna günümüz ilişkileri menfaat ve çıkar üstüne heves ve zevk peşinde tükeniyor tüketiliyor
Ama evlilikten çok boşanma var haklısın da kısmen tamamen değil
+1 yıltabikide yaparım mecbur kalırsam
11 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 701 cevap paylaştı. Sevgilim değil eşim isterse yaparım
11 Yorumla
+1 yılNe olduğuna bağlı tabii ki.
13 Yorumla- +1 yıl
Mesela anneni sil diyebilir, çiğ tavuk ye diyebilir... bu yüzden ne derse yaparım diyemiyorum 😅
+1 yılBir şeyi yapmam diyorsam yapmam.
10 Yorumla
+1 yılIlkelerimi kimse için çiğnemem eşim bile olsa.
10 Yorumla
+1 yılNe istediğinr bağlı yapmaya çalışırım
21 Yorumla
+1 yılO istese yaparım ama sınırlarım vardır tabiki
21 YorumlaNe istediğine bağlı
25 Yorumla
+1 yılNe olduğuna bağlı
23 Yorumla- +1 yıl
Mesela, sevmediğim tarzda asla giyinmem birileri istemiş diye
eğer ikna edebilirse ve hoşuma giderse yaparım
11 Yorumla
+1 yılNe istediğine bağlı.
11 Yorumlanasıl bir şey olduğuna bağlı
11 Yorumla
+1 yılO da yaparsa yaparım. Hatta beraber yaparız.
12 Yorumla- +1 yıl
=)
+1 yılÇok isterse yapabilirim belki
11 Yorumla
+1 yılİstenilen şeye göre değişir
11 Yorumla
+1 yılBelki. ne olduğuna baģlı
14 Yorumla- +1 yıl
bilmiyorum ya öyle bir şey yok sanirım djdjd
- +1 yıl
bsjsj ben de...
+1 yılYapmam ya
19 Yorumla- +1 yıl
Hayatta yapmam dediğim şeyi bir başkası yaptıramaz kanka jdjfmc
- +1 yıl
Ya onu karıştırma şimdi alla alla jdkfmcmcncjkdmd
- +1 yıl
Alakası yok ya. O bile, asla yapmam dediğim şeyi yaptırmaya çalışsa yapmam emin olabilirsin. Kimin olduğu fark etmezz 😄
- +1 yıl
Hahahajja iyi hadi öyle olsun. İyi geceler, hoşçakal 👋
Tabiki seçebiliriz. Çok kolay olamkla beraer
13 YorumlaDuruma göre değişir
12 Yorumla
+1 yılNe istiyor ona bağlı
20 YorumlaAyapmisligim var
10 Yorumla
+1 yılYapmam
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılYaparım
10 Yorumla
+1 yılhayatta yapmam
10 Yorumla
+1 yılSevgilimin dış görünüşüne bağlı
10 Yorumla
+1 yılYaparım
10 Yorumla
+1 yılhayır yine yapmam
10 Yorumla
+1 yılYapmam
10 YorumlaYapmam...
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı. Yapmam
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Hayır tabiki.
10 Yorumla
+1 yılBelki
10 YorumlaCanım nasıl isterse
11 YorumlaEvet yaoarım
10 YorumlaYapmam
10 Yorumla
+1 yılYapmam
10 Yorumla- Devamını Gör (4)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 