Aşık olacağımız kişiyi biz seçseydik çok iyi olmaz mıydı?

Bir kız var bana uygun birisi, güzel de bir kız ama ona o yoğun duyguları besleyemiyorum. Nerede bana 180 derece zıt insan var gidip ona gönlümü kaptırıyorum

Aşık olacağımız kişiyi biz seçseydik çok iyi olmaz mıydı?
Cevapla