3 yıldır aynı kisiye aşığım, unutamıyorum ne yapmalıyım?

Her an yüzünü görmek istiyorum, gözlerine bakmak belki öpmek. Imkansiz seyler bunlar biliyorum ama insan bazen bir mucize bir tesaduf olsun o da beni sevsin diye dusunuyor. Ben kara sevdaya dustum galiba ne onunla ne de onsuz oluyor. Çünkü o baskasiyla birlikte, benim gozlerime bakarken bile başkasına ait..
3 yıldır aynı kisiye aşığım, unutamıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla