Exi unutamıyorum yeniyi sevemiyorum ne b.. yicem ben?

Takıntı mı yaptım hırs mı yaptım bilmiyorum bunları aşmak için çok uğraştım etkisini de gördüm ama tamamen bi türlü atamıyorum aklımdan. Ondan başkasını sevemiyorum tanımaya çalıştım kaç kere denedim olmadı işte kabul edeceğini bilsem yazardım çok özledim ama yapamıyorum
Exi unutamıyorum yeniyi sevemiyorum ne b.. yicem ben?
Cevapla