Yaşınızdan küçük göstermeyi avantaj olarak görüyor musunuz?

Beni 19 20 sanıyorlar. Benden çok küçük erkekler de ilgilenmeye başlıyorlar bu yüzden. 26 yaşımdayım deyince de şaşırıyorlar. Normalde benden 8 10 yaş büyük erkekle olmak isterdim ama enişteniz benimle yaşıt. O yüzden küçük göstermek artık işime geliyor.

Yaşınızdan küçük göstermeyi avantaj olarak görüyor musunuz?
Cevapla