Sevdiğim adamı reddetmek zorunda kaldım. Bu durumu toplayabilir miyim sizce?

Senle asla olamayız çok farklıyız, karşına seni olduğun halinle kabul edip değer verecek kişiler çıksın dedim. Baya neden istemediğimi açıkladım mesajda. Kötü bir şey de demedim reddederken. O an en doğru karar o gibi geldi. Ama gel gör ki aklıma gelmediği tek bir gün yok. Özlüyorum. Mesaj atıp durmasını, sesini, onunla gülüşmeyi, geyik yapmayı, ilgisini, gülüşünü. En çok da sesini özlüyorum. Sizce ne yapayım ben? Ne yapsam geri döndürebilirim sizce onu?

Sevdiğim adamı reddetmek zorunda kaldım. Bu durumu toplayabilir miyim sizce?
Cevapla