Aynı mahallede oturuyoruz ama onunla buluşmaktan neden bu kadar utanıyorum?

Yüzüm kızarıyor aşırı utanıyorum aşık mıyım bilmiyorum sizce ben aşık mı oldum hiç bulusmadik ısrar ediyor artık gel diyor
Aynı mahallede oturuyoruz ama onunla buluşmaktan neden bu kadar utanıyorum?
Cevapla