Aynı şehirde olmamıza rağmen bir senelik flörtümün buluşmaya niyeti yok. Neden?

1 senedir konuşuyoruz ama hiç buluşmadık ayrıca aynı şehirdeyiz en başta ben diyordum sonra ben de vazgeçtim. konuşmalarımız çok güzel sabah günaydınla başlayıp akşama kadar iyi gecelerle bitiyor her alanda muhabbetimiz var ama buluşmak yok bunu nedeni ne olabilir? her fırsatta bana benden hoşlandığını söylüyor ama niyet yok yani

Aynı şehirde olmamıza rağmen bir senelik flörtümün buluşmaya niyeti yok. Neden?
Cevapla