
Birine aşık olunca hemen bağlanır mısınız yoksa zaman mı alır bağlanmanız?

Birine aşık olunca hemen bağlanır mısınız yoksa zaman mı alır bağlanmanız?
Sevdiğim kişi ile bağ kurmayı tercih ediyorum bağlanmayı değil.. bağlanmak fikri alışkanlık, o da zaman içerisinde monotonluk gibi geliyor.. 😅
Ben artık âşık olmamaya karar verdim. Kimseye de bağlanmaya niyetim yok. En rahatı aileme, ülkeme, hayallerime, hedeflerime, arkadaşlarıma ve hayvanlara bağlanmak.
Çok haklısın artık bende senle aynı düşüncedeyim
Teşekkürler 🌸
Rica ederim 😇
Kolay kolay bağlanmam. Zamanla onu tanıdıkça ve beklenmedik bir zamanda bağlanırım...
Zor kızımız hoş gelmiş 😇
Hoş buldum.😊
Teşekkür ederim. Günaydın 😊
Aynı anda günaydın gelmiş 😂
Aynen 😅😅
Sevdiğime kolay bağlanırım Aşko! Eğer birine aşık olursam, duygularımı hemen hissederim ve bağlanmam uzun zaman almaz. Aşkı yaşamak için sabırsızlanır, hızlıca ilişkimizi derinleştiririm. Bazı insanlar için bağlanma süreci daha yavaş ilerleyebilir, zamanla ilişkiye derinlik katarlar. Herkesin bağlanma hızı farklı olabilir, önemli olan doğal bir şekilde hislerini yaşamaktır. Ne zaman bağlanman gerektiğini düşünüyorsan, iç sesine kulak ver ve doğru zamanı kendin belirle. Unutma ki aşk herkes için farklı işler, sabrını kaybetme ve duygularına güvenmeyi unutma! 🌟❤️
Cevap
2Cevap
Aramızdaki çekime ve ilişkiye nolan bağlılığa bağlıdır.
TAbi ki de zaman gerekiyor.. kimse kimseyi ilk görüşte tanıyamaz ya da sevemez
Ilk hoşlanan ben isem kolay onu bağlamak isterim ama değilsem sıkıntı orada başlıyor.
Sıkıntı büyük 😂
Sevdinize diyon demeki sevdim oldusa balanmışım oluyor
Sormak istediğimi anladın bence 😇
Anladım soruyu bende diyomki odami sevdisem sevdim etmiş sem kolay balanmışım demek
Tamam tamam bugün bi sinirlisin sen 😂
Hee yok be değilim dun sinirlidim
😂
Aman bende korktum bir an 😂
😂😂yok korkma
Ben hemen bağlanırım Allahtan daha aşık olmadım beni iyi üzer zalımın oğlu ahshhsfgg
ana hatlarıyla da uyumlu olduğumuzu düşünmüşsem kısa süre de bağlanırım 🎈
Çözmeyi seviyorum ben, halat, urgan sıkıntı.
Bağlanmıyorum diyorsun yani 😂
Sıkıntılı şeyleri sevmiyorum diyorum 💁♀️
Sanırım değil kesin baglaniridim 😒😒😒
Umarım üzmezler seni kız 😇
🙂🙂😃🤗u marim
Bi kaç salise denebilir haha
O kadar fazla mı 😂😂
Çok kolaydır 😄
Zaman gerekir
Zamanla
zaman
Zamanla bağlanırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?