Siz olsanız bu durumda me yaparsınız ne yapmalıyım?

bir süredir konuşuyoruz evlerimiz yakın birde kendisi polis bazı tartışmalar olmuş sürgün edilmiş oyuzden geç çıkıyordu gece buluşuyorduk açık yer varsa yemek yiyip sahilde kahve içip sohbet ediyorduk hatta ilk konuştuğumuz zamanlarda erken çık görevlendirme yapacaklar gitmeden göreyim diyordu.. neyse 6 gündür yoğun görevlendirme verilmiş sabahdan 6 ya kadar kendi görevini yapıyor sonra adliyeye gönderiyorlar geç saatte çıkıyor çok fazla konuşamıyoruz ama gün içinde bir kaç saatte bir yazıyor 6gündür buluşmuyoruz ve bu durum benim canımı çok sıktı bende hiç bir açıklama yapmadan heryerden sildim beni aradı cevap vermedim yazdı bende durumu anlattım elimden bir şey gelmiyor ne yapayım sen söyle dedi ona hak verdim ama tekrardan aynı şeyler olunca veda mesajı atıp sana güvenmiyorum diyip ağır cümleler kullanıp bitirdim bu sefer yazdı aradı işte bize bi fırsat ver her şey güzel olucak sadece bir kaç hafta yoğunum yani resmen yalvardı bende seviyorum ama böylede olmuyor ilgi yok alaka yok hiç bir aktivitemiz yok napıcam bilmiyorum
Siz olsanız bu durumda me yaparsınız ne yapmalıyım?
Cevapla