Arkadaşlar bir kadın olarak bana fikir verin birine çok aşık oldum unutamıyorum siz nasıl unuttunuz?

Çok aşık olduğum zaman başkasını sevemiyorum çünkü ben bir kadınım sadece sevdiğim insan bana dokunsun istiyorum başkası dokunsa tiksinirim midem bulanir unutamıyorum insan bir kere sarıldığı öptüğü insanı başkasıyla nasıl paylaşabilir dayanamıyorum siz ne düşünüyorsunuz kızlar çok ağladım onun için değmez demeyin bende biliyorum ama kalp işte sadece onu seviyor başka biri bana güzelsin dese n'olacak aşık olduğum insan görmeyecek birdaha beni kiskanmayacak ya beni unuttuysa aşık olmayın kızlar sonunuz benim gibi gözyaşı olur
Arkadaşlar bir kadın olarak bana fikir verin birine çok aşık oldum unutamıyorum siz nasıl unuttunuz?
Cevapla