AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
105Cevap
yürüyerek
olm kızla yeni tanıştın ne ara hoşlandın da herkese beyan ettin odun seni
Kız böyle demisse hâlâ o şahsı seviyor olabilir. Çok bişey bekleme yani sonunda sen de üzülürüsün
ne kadar süreli bir ayrılık olduguna baglı ! :) uzunsa bulaşma kullanır atar mal gıbı kalırsın.
Bence o kiza yaklasmamalisin. Bütün acisini senden cikarir, hemen bir ask yolunda bir sevgi duyacagini zannetmiyorum ve kullanma olasiligi cok yüksek onunda dedigi gibi "yara bandi" olabilirsin tabi kisilige bagli. Kiskandirmak amacli icin kullanabilir yani.
Bence bulasmamlisin :))
kardeş böyle bir kıza sanki en yakın arkadaşı gibi yaklaşılır ona değer verdiğin hissettirilir zaten sonrası kendiliğinden gelir hiç merak etme
Nah
sevgilisinden neden ayrıldıgını başka biri aracılığıyla öğren sonra bir süre barışıp barışmıcaklarını bekle barışmazlarsa sempatik ol kızlar kendilerini güldürem erkekleri sever ve konuşabileceğiniz ortak noktalar bul kitap film felsefe tv programları ne bilim illaki konusması hosuna gidecek biseler çıkar ha bu arada en basa dönelim erkek arkadasından ayrılma sebeplerini aklına iyi kazı aynı seyleri sende görürse bidaha yüzüne bakmaz!
hacım ona onunla ılgılendıgını onu dusundugunu nazıkcek neredeyse caktırmıcak bıcımde gostermen lazım arada bır mesaj at nasılsın ıyı mısın moralı bozuksa eglemenye fılan gotur onunla ılgılen yavas yavas o oltaya gelır
Kizi sevmeye basladiysan uzak dur kardeşim şimdi sevgili olsaniz ileride evlenseniz dahi eski sevgilisi aklindan hic cikmicak sorun olucak sizin içn herseyi anlatacak sana onu ozledikce sonra sen üzüleceksin
Derdini dinle kafasni daqtmaya bak ve onla konusu rken gözlerinin icine bak sadce o zatn yanndan ayrlnca gözlerini hatrlayacak :)
Harbidende kıza helal olsun eski sevgilisini unutması biraz zor olabilir senin için biraz zaman alabilir kendinde dikkat et yaklaşacam diye ters tepmesin
Onu onemsedigini belli et ama kıza yapışma da.. Bırak acısını yaşasın
Yaklaşma, belli ki diğerini unutması kolay olmayacak onun bekle biraz
Bence yaklaşılmamalı. Bir süre kendini toparlamaya ihtiyacı var..
Yaklaşılmaz arkadaş o ne öyle fırsat kolluyomuş gibi.
Hemen sevdiğini söyleme önce tanış yani arkadaş ol bir birinizi taniyin daha çok vakit geçirin seni severse zaten eski sevgilisini unutur onu anlamaya çalış tavsiye verme sadece yanında ol üzüntüsünü unuttur
Bencede helal olsun esasli kizmis
kendini sevdirmeye calismadan once ona ilgin oldugunu belirt mutlu etmeye calis sevecektir insallah
abi sevmicek seni. Benimde başıma geldi. sonra gene barışacaklar.
bence ona sevdiğini söyleme. git yanına konuş ona destek ol falan yardımcı ol ona her zaman yanındayım de güvenini kazan. bu kadar :D
Kendinden soğutmak istemiyorsan uzak durman gerek.
Misal ben, asla bir insanın böyle bir dönemde samimiyetine güvenmem. Yapmacık gelir.
önce teselli amaçlı, sonra yavaş yavaş sana alışır zaten...:)
Fazla ayrılmasının üstünde durma, böyle yaparsan yarabandı gibi görür seni. Ayrılığını hatırlatma ona gerçekten ondan hoşlandığını göster, yakınlaş mutlu olmasını sağla senindir..
uçamayacağına göre yürüyerek yaklaşabilirsin kardeş:))
gülerek sempaatik yaklaş olay yavaşça gerçekleşsin ki gümbürtüye gitme
yaralı ceylan hemen öpüşürüm hiç affetmem burdan almanyada ki dayıma selamlar
oyle anne baba abi kardeş gibi yaklaşma senin için daha zor olur yoksa
Acısına basarak seni hak etmedi sen üzülme o üzülsün kendi kaybeder bastırrr ;)
Bencede helal olsun :) çok uzerine gitme bence konussanda
üzerine gittim mi geri teper
Aynen anlayisli olucak baska çare yok
eski erkek arkadaşı barışmak ister seni etrafında görmesin bak ciğerlerini eline verir
Teselli amacli yaklas :) yara bandi gibi kullanmasn sen onun sargi bezi ol ;) :))
Bence ne cok yavas ol ne de cok hizli. Fazla üzerine gitme ama seni sadece arkadasi olarakda görmesin tabi :)
onun yarasına merhem olmaya çalış derdini dinle falan sonra güldür onu hoşuna gitcek şeyler söyle tıp die düşer
yaklaşma en iyisi... biraz zaman ver ikinizede yazık olur en çokta sana.
Onun aklı hala başka yerde belli ki, hiç bulaşmam ben olsam.
Yaklaşma derim ya da once arkadaş olarak davran unuttuğuna emin olduğunda bir ilişkiye başla
Onu İncitme kibar dawran eski sewgiliden bahsetme mutlu et yeterince üzülmüş olmalı ki ayrılmış
onu guldur mutlu et guvensın sana cıddıyetıne ınandır
onla sosyal faliyet yap mutlu oldugunu hıssetsın senlyken ve ona oyle bır bakki ölümden sonra hayat varmış desin
yaklaşırsan kullanır seni. sende seviyo sanırsın. bulaşma. baştan uyarılmışken
Sadece derdini dinle anlatıp rahatlamasına izin ver ama sevgilisini aşşagılama kötüleme kıza tam destek verme belli konularda hak ver zamanla yakın hisseder seni kendine biraz agzın laf yapıyosa olur pasif kalırsan yeni kankan hayırlı olsun
Yaklasma kizin da dedigi gibi iliski baslasa bile yarabandi muamelesi gorursun
ben o niyetle yaklaşamazdım. boşluğa düşüp sevgili olup sonra kafası rahatlayınca ayrılan tipler görüyoruz etrafta.
yanında ol yardım et konuş önce arkadaş ol sonra bakarsınız duruma göre önce onun güvenini kazan güven çok önemli...
Fazla yılışık olmadan, arkadaşça yaklaşabilirsin. Acısı geçtiğinde sana arkadaştan öte bir gözle bakabilir
O sıkıntılı zamanlarında onu güldürebilen mutlu eden erkeklerden hoşlanırlar o boşlukta onu tavlamayı becer dostum :)
Sevgilisinden niha filmin bir kıza yaklaşılmaz yürünmez asılınmaz.
Cut
Cok sevipte ayrilmissa yaklasma derim. Uzulebilirsin.
Bence yaklaşılmamalı sevgilisinden yeni ayrılmıs kızaa
derdini dinle yavas yavas yaklas ona vakit geçir biraz gülmesini eglenmesini sağla
eğer seni sevdiğini dusunuyorsan seni seviyorum de ona
çetin ceviz. harbi bir kız biz de en çok bundan hoşlanırız ya... yanında olmalısın bence sürekli yakınında ki bu zor zamanında...
Öyleleriyle uğraşılmaz, seni de üzecektir. başkasını bul.
Hiç yaklaşma tüm hirsini senden alır 😂😂😂😂
uzagm ztn yaklaşmıyorum
Aynen en mantiklisi ni yapıyon 😂😂
şu an kafasini dinlesin. rahatsiz etmeden goz onunde dur
Seni sevgilisinden yeni ayrılmış kız avcısı senii
:D :D
Önce yaslanılıp ağlanacak bir omuz gibi yaklaşırsın, sonra ilk fırsatta yas... :D Neyse :P
İlgini çekme devam et konuşmaya, ilerleyen zamanlarda bir sorun olmassa olabilir.
delikanli olsan yaklasmassin ama tabi sende haklisin yarali ceylani avlamak daha kolaydir ;)
Kardesm güvendiği tek insan olmaya bak. Devami gelir ama iki kişilikli görün
hacı şimdi ilk önce bir çikolata al ver yesin ondan sonra konuşmaya başla çikolata mutlu eder ve mutluyken bence gerii çevirmez seni :D
UZAK DURMANI TAVSİYE EDERİM
knşmuyoruz ama seviyorum