Sizce olayi büyüten benmiyim? mesafe koymalimiyim?

Arkadaslar kisaca anlatmaya calisicam olayi: Olay su ki, ben evliyim, yakin arkadasimda evli. Beraber tatile ciktik, hersey yolundaydi bi sorun yoktu. Arkadasim ama ara ara bana göre komik olmayan sakalar yapti: sen yokken kocanin gözler sagda solda gibi mesela. En son esime : "karin sen yokken arkandan neler neler diyo " gibi bi laf söyledi. Yine saka olarak tabi. Ama esimde ciddiye almis olacakki: "ben senin arkandan hic kötü sey söylemem, sen öyle yapiyosun demek? Yüzüme söyliyemedinmi? " gibi seyler demeye basladi. (Ciddiye almamis, sakasina söylemis) ben ikisinede rahatsiz oldugumu belli ettim , sakaysada uzatmamalarini söyledim. Ikiside devam etti, cok komikmis gibi. Israrla devam ettiklerinde ben dahada sinirlendim. Ben sinirlendikce onlarin verdikleri tepki beni dahada sinirlendirdi. Cünkü birbirlerine bakip: "ne alaka simdi , buna noluyo" der gibi hareketler cektiler ve aman salla gibi seyler söyledir. O an ben sinirlerime hakim olamayip ikisinede saydirdim. Sonradan ikiside özürünü diledi, konu kapandi. Ama arkadasima karsi istemsizce sogukluk girdi icime. Simdi size sorum su : Olayi abartan benmiyim? Sakaninda bi adabi vardir. Evli bi ciftin arasina fitne sokacak sakalar yapilmak zorunda mi? Siz olsaniz arkadasinizla araniza mesafe koyarmiydiniz?

Sizce olayi büyüten benmiyim? mesafe koymalimiyim?
Cevapla