19 yaşımdayım. 1.88 boyum var. Kaslıyım da. Yakışıklı da sayılırım. Ama kızlar hiç yürümüyor sizce neden olur bu?

Motivasyona avutulmaya ihtiyacım var shhshshshs

19 yaşımdayım. 1.88 boyum var. Kaslıyım da. Yakışıklı da sayılırım. Ama kızlar hiç yürümüyor sizce neden olur bu?
Cevapla