Eski sevgilinin başka kızla fotoğraf çekip sana atması?

merhaba arkadaşlar ben sevgilimden 7 ay önce ayrıldım. evden kolay çıkan bir tip değilim o yüzden sevgilimle buluşmadım ama arıyor, hatırını soruyordum. günler geçtikçe beni özlediğini söylemeye başladı ama ben rahatsız oldum çünkü istediği şeyi anlamıştım. konuyu uzatınca da ayrıldım.. sonra haftada bir yazmaya başladım bu bana sensiz yapamam edemem diyordu ama hayır demeye devam ettim. günler sonra kız arkadaşı numarasından yazdı ve ailesiyle tanışacağını söyledi, fotoğraf attı. sadece ne güzel diyebildim ama çok kırılmıştım bana haber vermediği için sonuçta ona değer vermiştim. daha sonra dayanamayıp yazdım ve bana kıskandırmak için şaka yaptığını ima etti ve hala beni istediğini söyledi. sonra içime sinmedi bir daha yazdım bu sefer kız yazdı onunla bir şeyler yaşadığını söyledi bana ve kızın her şeyi bildiğini söyledi bende o zaman benimle oynamasaydı da en başından söyleseydi madem dedim. kız nasıl bilebilir aklım almıyo ben izin vermezdim.. ne yapmalıyım?

Güncellemeler
+1 yıl
(ayrılma nedenimiz beni istemesi (yurtta okuduğum süre boyunca rahatlatmaya çalıştım ama dahasına izin vermedim) normal olsa bile bana saygılı davranmıyordu herkesin yaptığı normal bir şey dedi hep)
Güncellemeler
+1 yıl
kızla da ilişki yaşamış ayrıca
Eski sevgilinin başka kızla fotoğraf çekip sana atması?
Cevapla