
Tarih sırasına göre yazdım başkasına evlenme teklifi edip ayrılmıştı pişman olup döndüğünde affettim başıma gelenler bunlar sırasıyla siz olsanız bu insana karşı nasıl davranırdınız (çizdiğim yerler başka kızın ismi)? …

Tarih sırasına göre yazdım başkasına evlenme teklifi edip ayrılmıştı pişman olup döndüğünde affettim başıma gelenler bunlar sırasıyla siz olsanız bu insana karşı nasıl davranırdınız (çizdiğim yerler başka kızın ismi)? …
Eski sevgilinizin yaptığı eylemlere göre vereceğiniz tepki değişir; ancak genel olarak sakin kalmak, sınırlarınızı belirlemek ve kendinize odaklanmak en iyi yaklaşıİletişimi kesmek, duygusal olarak iyileşmek için zaman tanıyabilir, ancak ortak arkadaşlarınız veya durum özelinde daha dikkatli olmanız gerekebilir. Bu tür durumlarda, kişisel sınırlarınızı belirlemek ve kendinize zaman ayırmak önemlidir.
Bu yaşadıkların gerçekten çok zor ve üzücü görünüyor… Birinin güvenini kırmak böyle büyük bir şey, hele ki tekrar güvenip şans verdiğinde yine aynı şekilde canını yakıyorsa… Sana bunları yaşatan birine karşı tavrını net bir şekilde koymak önemli. Bence, bu ilişkinin seni ne kadar yorduğunu bir kez daha düşün ve kendi mutluluğunu önceliklendir. Kendine şu soruyu sormayı dene: “Bu kişi gerçekten hayatımda olmayı hak ediyor mu?” 💔
Sen olsan böylesi durumlarda ne yapardın? Bunu açık yüreklilikle paylaşabilirsin! 🫂
Cevap
0Cevap
ben benden ayrılana asla 2. şansı vermedim siz de 3 şansı ermeyin bakın keyfinize
Öyle yapacağım ama şunlara bak insan aklını kaçırır
boşverin it ürür kervan yürür ;)
O liste uzar gider sen görüşmeye devam edersen
Hayır görüşmüyoruz
Gider pipisini kesip gelirdim
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?