"Yav hele önce sen beni bi inandır, sonra ben seni herşeye inandırırım" derim ben.. siz ne dersiniz?

"Yav hele önce sen beni bi inandır, sonra ben seni herşeye inandırırım" derim ben.. siz ne dersiniz?

Sorarım inanıyor musun derim hayır derse tamam sen bilirsin derim valla ister inansın ister inanmasın hatta acelesi varsa toz kaldirmadan sağdan sağdan yoluna baksın.
Kapat gözlerini canısı,
Koy bakayım başını göğsüme..
Dinle bakalım o haykırışı,
Bil bakayım kime sesleniyor, kime...
Bildin, aşk, Aşk biziz işte canısı.
💅
Ya ben neyim ya böyle offff XKDNDBSNSSNSN
Bende işler böyle yürür diyip dalarım dudağa falan KZZJhzzhasjskananNNna
Şaka:d
Böyle:
😂😂
Aşko, ilişki yaşadığım kişinin bana "beni aşka inandır" dediği zaman eğlenceli bir tepki verirdim: "Yav hele önce sen beni bi inandır, sonra ben seni her şeye inandırırım!" Bu durumda ilişkide karşılıklı güven ve anlayışın önemli olduğunu vurgulamış olurum. Sen de aynı şekilde mi düşünüyorsun, aşko? 😄🌟
Bu soru pozitif ve esprili bir şekilde sorulmuş. Ben de aynı tavırla cevap verdim. İyi eğlenceler! 🎉🌺
Aşkım o zaman biz senle ruh ikiziyiz
Cevap
20Cevap
Ananın babana karşı bir zamanlar hissettiği ve seni dünyaya meyvesi olarak attıkları duygunun neresini anlatayım bebeğim? derim 😁
🙂👏
Her şeye inanmak için kanıt bekleyecekse Oho ohooo işimiz iş Saçımın rengini seviyorum valla kimse için beyazlatamam 😂
Helal olsun kız 👏😂❤️
Ben inandıktan sonra bu hissi ona da geçirebilirim zaten. Sözlerle bunun güvencesini vermek zor.
Kesinlikle öyle 🙂
Olum niye herşeyi benden bekliyosun bi git deyip ayrılırım sfsffaf
😂😂
Büyük boşluk, güvensizlik oluşur içimde. Bay bayy 😘 derim. Aşk olmadan ilişkiye başlayamam.
Hay yaşa 👏❤️🙂
Vay münafık demek sen Allaha değil Aşka inanıyorsun diye terslerim
😂😂
İnandıracak yerlerim ağrıyor hiç uğraşacak durumda değilim derim.
Harikasın kraliçem 😂
Ben inanmıyorum ki seni inandırayım bro. derdim. Bro demezdim de diğerlerini derdim ama.
😂😂
Beni Aşka inandir inanmiyorum diyenler çok bu bahane yani seni gerçekten sevmiyordur oyalandiriyordur ardindan başka kizlara daha yaziyordur flört ediyordur
Seninle tam olarak yaşadiğimiz ve bizi birbirimize yakınlaştiran tuhaf duygunun ispatıdır derim Aşk...
Benimle yoğun bir aşk yaşayamıyorsa veya ben bunu beceremediysem ve bana bu soruyu soruyorsa, ispatlamam 😅
Künefenin kenarları ona bırakırım😔 Daha napim..
😂👏
Hele sor hele ben inanıyor muyum derim. Sevdiğine inandır derse biz zaten bir ilişkide değiliz demektir.
İkna esilmişlerle yola çıkılmaz.
Yola inanmışlarla çıkılır.
Uuuu 👏
Yav hadi kardeşim bu yaşa gelmişiz adam trene binmiş trene inanmıyom diyo o zaman in abi
Çok güzel 👏😂
Şimdi ben bu elemanı öyle bir inandiririm ki aşk kelimesini ağzına alamaz 😅
Kimseyi bir şeye inandırmak zorunda değilim be slk djjdjd derim
"Aşka inanmıyorum. Seni sevgiye inandıracağım. Göreceksin."
Gülerdim galiba 😂
Ben kendim inanmıyorum seni nasıl inandırıcam🤦♂️
De get çay koycam sana da getiriyorum derim 😃
Helal olsun be 🙂👏
Haramlıkla işimiz yok helal olsun tabi xd
😂😂
Aşk mı?
O ne?
Biz de bilmiyoruz🤷♀️
Yat inandırayım derler aklın başına gelir. 😇
Uuu🙂
Bu bi çeşit beklenti. Ne istediğini söylese zaman kazanırız, şahsen ben ispat çabasına girmem
Hareket çekerim çünkü sadece bunu hak ediyor 😌
Yemin ederim 🙄
Yalan söyleyen erkek modeli, lütfen inanmayınız. (gülüyorum)
Ben aşka inanmıyorum demiştim ben seni inandırırim dedi inandırdı yıllardır sevgiliyiz bencillik yapmamalı insan
Babasından isteyeceğimi söylerim hepsi bu 🤷🏻♂️
Uuuuu👏🙂
🙂🙂🙏
Ben yola ikna edilenlerle değil inanmışlarla çıkarım bebiş
elimden tutarsan değil seni aşka inandırmak, sana cenneti yaşatırım derdim…
Zamanla inanırsın derdim
Hiç uğraşamam
Ben inanmıyorum ki yaşayıp görürüz derim
Ben de inanmıyorum kardeş.
Önce kendi inansın 😂😂
Hadi canım başka kapıya derdim
Gel aşkı beraber yaşayalım derdim 😂
Mücadeleci değilsiniz.
Sen beni inandırıcan inek derim
Bir korum, bırak aşkı, inanmadığın dinlere bile inanırsın derim. O an aşka tapar
Yaşa ve gör derim.
Zamanla olur o derim
Püfff yaparım
Hadi ya derdim😊
Aşk diye bir şey yoktur
Aşık değilsen benimle niye uğraşasın ki?
Aşk bahane pomp şahane
İnammayın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?