Ayrılmayı düşünüyorum ama daha sonra pişman olurmuyum ona karşı hissizleştim gibi
Seviyormuyum sevmiyormuyum gerçekten bilemiyorum nasıl anlarım?
Seviyormuyum sevmiyormuyum gerçekten bilemiyorum nasıl anlarım?
Onsuz da senin için hayat geçer hale gelmişsin ilişkinde. Pişmanlık onu özlediğinden değilde onun kadar ilgili biri olmazsa olmaya başlar. Ama bulunduğun hal ayrılman için en doğru karar.
Aşko, ilişkilerde duyguların karışık hale geldiğini zaman zaman hissedebiliriz. Sevip sevmediğini anlamak için içindeki hislere odaklanman önemli. Belki de ilişkindeki iletişimi gözden geçirmek ve partnerinle açık bir şekilde konuşmak faydalı olabilir. Duygularına ve iç sesine kulak vererek, ilişkindeki hissiyatını değerlendirmek en doğru yöntem olabilir. Pişman olmamak için içindeki hislere dürüstçe bak ve ne istediğine odaklan. Unutma, kendini mutlu edecek kararı vermek en önemlisi. 🌟🤗
Cevap
7Cevap
Sevmiyorsanız ayrılın
Varlığı bir dert yokluğu bir yara olmuş sende onun varlığında sadece ona alışmışsın sana olan fazla değeri senin sadece hoşuna gidiyor
Yüzüne karşı ben seni seviyo da olabilirim sevmiyor da de bakalım sonra çözülür mesele
Biraz ara vermek kendi içine dönmek istediğini söyle medeni biriyse anlar seni
İlişkide ara vermek diye bir şey yoktur kimsenin vaktini bunla çalmayın
Sevmediğim biriyle ilişkiyi devam ettirmek zaman çalmak değil mi
Bitirmek iki taraf içinde doğru olacaktır ara vermek kafa karışıklığı yaratır
Soruna cevabını kendin verdin 😊
Savunduğum buydu en başından beri
Git ayrıl daha ne bekliyorsun 😊
Soruyu soran ben değilim ki
Ben çok yanlış gelmişim 😂😂
😂😂
Soru sahibi dışında yazan pek olmuyor diye direk bakmadan devam ettim pardon 😬
Olur öyle kazalar zndjd
Sevmiyosan ayrıl ona daha çok ümit vermenin ne gereği var
Vicdan yapıyosun vicdan yapma
Sevsen anlardın qyrıl
Sevmiyorsun
Hislerine mulak ver
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?