Bazen insan aşık olduğuna bin pişman olur. Peki aşktan yana yaşadığınız en büyük pişmanlığınız nedir?

Bazen insan aşık olduğuna bin pişman olur. Peki aşktan yana yaşadığınız en büyük pişmanlığınız nedir?

Duygusal boşlukta biriyle tanıştım farklı hissettigini ve hissettiğimi düşündüm çok yanlış biriymiş karsimdakinin süzme canım olduğunu düşünüyorum şu an kendiminde yaşadığım şeylere bakarak ondan kalır bir yanım olmadığını
Tek bildiğim şey Allah'ın sevdiği kuluyum 🙂
Cevap
7Cevap
İnanmak, kendimden çok sevmek, beklemek, bitirememek, umut etmek, aşık olduğum kişinin bunlara değmemesi.
aşka inancım yok
Çok değer vermek ve sevmek.. Beni kırmasına izin vermek.. Ama her şey bir yere kadar bir yerden sonra dur demek gerek ve izin vermemek gerek..
Aşk yanlışa sürükler. Aşık olmayın kamu spotu. ✌️😄
Geçmişi takmıyorum. Keşke nişanlım daha erken girseymiş hayatıma. Gözümü onunla açmak isterdim😃
Pişman olunmaz, aşıkken baktığını bilmez insan. Bir kez aşık olunur 1000 kez ölünür
Kendimden ödün verip deli gibi sevdiğim için çok pişmanım
Ben her kelimemi incelikle seçerken onun hanzolukları
Kendime vakit ayırmamıştım o pişmanlığım onun dışında yok.
Annesiyle göbek bağını kesememiş bir erkekle birlikte olmak. 🤮
Aşk için yaptiğım hiç birseye pişman degilim aklım yapmadiklarim da 😄
@Rabia90 baksen 😉
Aşk yaşayamadığım için pişmanım
yurt dışı gitme imkânım vardı gitmedim
Enayi
He valla enayilikti xd
Knk niye böyle bir şey yaptın valla ben burdan üzüldüm ag
Kral o zaman öyleydi şimdi ki aklım olsa yapar mıydım asla
Sağlık olsun neyse
Hiç pişmanlıgım Yok çünkü kimseyi sevmedim
Herşeyi boşvermiş yaşamaya devam ediyorum
Kendi seviyemizde birisini bulamamak
Karşi tarafinda beni sevdiğini sanmak..
Beni sevmeyen birini çok sevmem
Fazla güvenip kendimi ezdirmem
Pişmanlık yaşayacak kadar aşk hayatım olmadı
Verdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?