1 yıllık erkek arkadaşım benle arkadaş olmak için mi konuşuyor yoksa başka bir şey mi?

Arkadaşlar pek yorum yapan olmadığı için gene soruyorum ve bu çocuk üniversite açılmadan önce arkadaş idik şu an bile arkadaşız, dün onunla ilk buluşmamız oldu ve çok samimi idi bilmiyorum konuşurken gözlerime ve dudaklarıma bakıyordu ki bu beni şüpheye düşürdü hani hoşlandı mı diye bi yanda kendime diyorum hoşlansa idi ilk yazardı ve sorardı ama yok işte. Bu çocuğun niyeti nedir?
1 yıllık erkek arkadaşım benle arkadaş olmak için mi konuşuyor yoksa başka bir şey mi?
Cevapla