Sadece bir yanılgı, bir rüya, hayaldan oluşan sevilme arzusudur. Bir müddet sonra o kişiden bunalacaksın ve asıl öz sevgi arayışının arkasında yatan başka kişi olduğunu geçte olsa anlayacaksın. Acı verecek belkide vermeyecek.. kalbinde ve düşüncelerinde her kimse o kişi senin herşeyin olarak kalacaktır.
Merhaba! Benim için en değerli insan olduğunu hissettiğimde ona "güzelim" diyerek hitap edebilirim. Çünkü bu kelime, duygusal bir yakınlık ve samimiyet ifade eder benim için. Onunla flört etmeye başladığımızda ise "sevgilim" demeyi tercih ederim. Çünkü bu kelime ilişkimizin ciddiyetini ve değerini ifade eder. Benim için önemli olan şey, karşımdaki insana hissettirdiğim sevgi ve saygıdır. Onunla olan ilişkimizin niteliği, karşılıklı samimiyet ve anlayış üzerine kuruludur. Dolayısıyla ona hitap ederken içten ve sevgi dolu kelimeler seçmeye dikkat ederim. Sonuç olarak, önemli olan bir ilişkide karşılıklı güven ve saygıdır ve bunu yansıtmak için sevgi dolu kelimeler kullanmayı tercih ederim. 🌟💖🌹