Görücü usulü ve istemeden zorla evlendim. Benim sevgilim gelip beni kaçırmadı şimdi gel pişmanım diyor. Ne söylemeliyim?

8 aylık evliyim. Zor dönemler atlattım. Ağlaya ağlaya ailem yüzünden evlendim.
Sevgilime arkadaşımla haber saldım ona ulaşamadım. Başka ile gittim hiç tanımadığım görmediğim bir adamla evlendim.
Şimdi hakkını yemiyim ama iyi bir adam kendisi eli yüzü düzgün onu istemediğim zarar verip ilgisiz davranmama rağmen hep bana ılımlı yanaştı. Hayvanlık etmedi zorla birlikte olmadı mesela ama benden yaşı büyük sadece.
Aileme de o günden sonra hiç gitmedim sildim onları.
Bugün midemden üşütmüştüm gece saat 3 ten beri hiç uyumadım ful kustum ateşim vardı o benim yanımda başımda durdu. Sabahta hemen hastaneye götürdü. Aç olduğum için bana bir şeyler al dedim dışarı gönderdim bende etrafıma bakınıyordum serumum bitmek üzereydi baktım eski sevgilimle göz göze geldik tek olduğumu görünce yanıma geldi sanki bilmiyormuş gibi beni niye terk ettin dedi ben her şeyi anlattım bana dedi ki kimse bana haber etmedi seni çok aradım dedi oysa arkadaşım bana söyledi dedi ki eski sevgilin elimden ne gelir demiş falan yani yüzüme bakıp yalan konuşuyordu neyse bana her şeye yeniden başlayabiliriz boşan sana yardim edicem dedi numarasını verdi kocam geldi o sıra onu görmedi şükür
Bu adam neyin peşinde?
Bekarken beni alıp götürmeyen adam aylar sonra çıkıp neden yardim edicem der ki?
Güncellemeler
+1 yıl
Numarayı verdi ben attım umursamadım bile
Görücü usulü ve istemeden zorla evlendim. Benim sevgilim gelip beni kaçırmadı şimdi gel pişmanım diyor. Ne söylemeliyim?
Cevapla