Nefsime yenik düşüp yapmayacağim dediğim şeyleri yapınca pişman olup ilerde evlenceğim kocamı haketmediğimi duşuyorum. Ne yapmali?

İzlemicem yapmayacagim diyorum dua ediyorum sonra nefsime yenik dusuyorum ardindan pismanlik yasiyorum
Sonra diyorum ben ne igrenc bir kizim. Ilerde evlenecegim adami bile haketmiyorum diyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Tesekkurler
Güncellemeler
+1 yıl
Cevaplar icin
Nefsime yenik düşüp yapmayacağim dediğim şeyleri yapınca pişman olup ilerde evlenceğim kocamı haketmediğimi duşuyorum. Ne yapmali?
Cevapla