Devamlı bana yazıyor ama yeri gelince arkadaşız hoşlandığım var diyor?

Hoşlandığım kişi bana devamlı yazıyor hergün günaydın ve iyi geceler mesajları eksik olmuyor mesajlarıma devamlı aralıksız yanıt veriyor ama ilişki konusunu açınca da 'konuşmayacak olsam seninle şimdi de konuşmam hoşlandığım birisi varken' diyor. Bu seviyesizliğin kaçıncı evresi? bu durumda ne yapmamı önerirsiniz?

Devamlı bana yazıyor ama yeri gelince arkadaşız hoşlandığım var diyor?
Cevapla