Bir erkeğin seveceğine inanacak kadar zavallı hissediyorum kendimi bazen sizde de oluyor mu?

Bir erkek beni neden sevsin zaten onların ilgisini bedenim çekiyor asla iyi biri olduğum umurlarinda değil iğrenç bir insan gibi hissediyorum kendimi. Bir hafta bile geçmeden başlıyorlar boydan at demeye midem bulanıyor artık. Keske bir an önce uçup gitsem kırık kalbimle su b*ktan dünyadan. Eski sevgilim bile günümü gün etmeye bakarım demişti bana
Bir erkeğin seveceğine inanacak kadar zavallı hissediyorum kendimi bazen sizde de oluyor mu?
Cevapla