Bazen kendimi sevgisizlikten ölecek gibi hissediyorum sizlerde oluyor mu?

Sanki sürekli olarak diğer yarımı arıyorum, o olmadığı her an sevgisizlikten curuyorum, kalbim sızlıyor, sevgisizlikten aşksızlıktan ölecek gibi hissediyorum.

Bazen kendimi sevgisizlikten ölecek gibi hissediyorum sizlerde oluyor mu?
Cevapla