Flörtüme eskiden bir şeyler yaşadım dedim. Burdan nasıl dönülür?

yaşım 26, ben biraz fazla seçici bir insanım. En son iki yıl önce biriyle sevgili oldum. Şimdi di biriyle konuşuyorum. Konu konuyu açtı. Bana biriyle bir şey yaşadın mı diye sordu. Tepkisini ve olaya bakış açısını merak ettim. yaşadım dedim. Halbuki kimseyle öpüşme dışında bir şey yaşamamış. Bu konuyu da biraz ciddiye alıyorum. Gerçekten bağlanmadığım biriyle bir şeyler yaşamak istemiyorum. Şimdi çocuğu da denemek için dedim. Bayağı süre mesaj gelmedi. Sonra olabilir sorun yok falan dedi. Bir kere deyivermiş bulundum ve burdan nasıl döner bilmiyorum. Konuşmaya devam ediyoruz. Ne yapayım? Durumun ilerleyişine göre mi söyleyeyim?

Flörtüme eskiden bir şeyler yaşadım dedim. Burdan nasıl dönülür?
Cevapla