Flörtüm bana iyi gelmiyor bu durumu yaşayan oldu mu?

Çocukta garip bir enerji var onu fiziken beğeniyorum ama başımı ağrıtıyor onunla konustuumdan beri için çok huzursuz kendimi iyi hissedemiyorum. Uyku düzenim bozuldu baş ağrım geçmiyor. Sersem gibiyim. Kendisi de bir öyle bir böyle davranıyor. bazen soğuk yapıyor. Bu durum beni çok yordu ne yapmalıyım. Lütfen iletişimi kes demeyin başka birşeyler onerine kendim için ne yapabilirim?

Flörtüm bana iyi gelmiyor bu durumu yaşayan oldu mu?
Cevapla