Kızlar bir bu sene üniversitede aynı sınıftan tanıştığınız bir erkek sizinle böyle konuşursa siz ne anlarsınız bu konuşmadan?

Tanışmışlık var zaten okulun başından beri Arkadaş gibiydik ( yeri gelir birbirimize birşeyler dahi ikram ederdik) ama emin olmamakla beraber benden hoşlanıyor da olabilirdi çünkü beni görünce çok mutlu oluyordu ben de öyle zaten. Son 1 aydır bana soğuk yapıyordu. Yanına gittim tek yakaladığım bir anda, bir problem olup olmadığını sordum. İstemeden bir kusurumun olup olmadığını sordum ve birkaç defa tekrarladım. Hayır problem yok dedi sadece son zamanlarda biraz kabuğuna çekildiğini söyledi. Ben de ona "seni seviyorum üzülmeni istemem. Bir problem olursa bana çekinmeden gelip söyleyebilirsin dedim." O da teşekkür etti bana. Neyse sonra yanından ayrılırken de omzuna dokunup öyle ayrıldım. Ben normal bir arkadaş sohbeti yapmaya çalıştım ama araya "seni seviyorum" u da sıkıştırdım tabi.

Şimdi sorum şu kızlara soruyorum, Kızlar bu sene üniversitede tanıştığınız bir erkek sizinle böyle konuşursa siz ne anlarsınız bu konuşmadan? Bu konuşmayı yapan erkeğin sizden hoşlandığını mı yoksa normal arkadaşça bir sohbet yaptığını mı anlardınız?
Benden hoşlandığını kesin olarak düşünürdüm
Arkadaşça bir konuşma olarak düşünürdüm
Bilmiyorum ikisi de olabilir, eğer ben de hoşlanıyorsam sorardım benden hoşlanıp hoşlanmadığını
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kızlar bir bu sene üniversitede aynı sınıftan tanıştığınız bir erkek sizinle böyle konuşursa siz ne anlarsınız bu konuşmadan?
Cevapla