Sürekli kızlarla konuştuğunu söyleyen erkeğe senin de erkeklerle konuştuğunu bilmesi ne düşündürür?

Bir flortum vardı aramız iyiydi ama artık sadece arkadaşmışız gibi davranıyoruz hep kızlarla konustuğunu biliyorum bazen banada soyluyordu konuştuğunu. Benimde erkeklerle konustuğumu bilmesi onda ne düşünceye sebep olur? Kıymetimi bilip kaybetmekten korkarmı bu kıza ben ilgi göstermezsem baskasına gider diye düşünür mü? Onceden birbirimizden hoslandığımızı soylemistik ama flortu devam ettırmedik
Sürekli kızlarla konuştuğunu söyleyen erkeğe senin de erkeklerle konuştuğunu bilmesi ne düşündürür?
Cevapla