O tatlı günlerimiz bir anı oldu
Barış mançonun da dediği gibi aklınıza gelince gözlerinizi dolduran biri var mı?
Barış mançonun da dediği gibi aklınıza gelince gözlerinizi dolduran biri var mı?
Cevap
1Cevap
Dedemi gördüm rüyamda, gözlerim dolu dolu uyandım.
Bugün mü?
evet bu gece..
:///
dedemle alakalı bir şey var, ölümüyle alakalı. O bilinçaltında, o sebepten sanırım.
Ne var? Şüphe falan mı ya da baska bir sey mi
Şüphe var. O zamanlar lafımı dinletemedim ona yanıyorum.
Bu cok kötü ruyana girmesi normal.
Hani tamam ecel bir yerde ama ne bileyim ya farklı olsaydı, dinleselerdi beni. Neyse. Öyle işte
Ne desem bilemedim
Vardı ama bitti , şimdi diyorum keşke üzülmeseymişim
@MindofMine yani
Neden herkesin görüşüne bir şeyler yaziyorsun?
Rahmetli babamı gördüm rüyamda 😢 sabah onu andım gözlerim dolmakla kalmadı.
Ne zaman vefat etti
Allah rahmet eylesin
Sende sag ol
Evet. Bugun bir andim. Gozlerim dolmaya gelmeden odagimi degistirdim.
Arada oluyor öyle , senin gözlerini dolduran o kişi kimmiş?
Artik hayatimda olmayan biri.
Kaç zamandır hayatinda degil?
2 bucuk aydir
Hayırlısı olsun oluru yoksa inşallah aklından silip atarsin bir an önce
Iyi hatirliyorum. Bazen duygusalliga baglanabiliyor, sonucta bitmis bir sey.
Iyi hatirliyorsan çok kötü..
Evet, ama sandigimdan daha iyiyim. Etkisinden ciktim rahatlikla veya oyle sanmaktayim. Sadece unutulmuyor :)
Seni çok iyi anlıyorum. Unutulmaz ama alışırsın yani o hasret duygusu ya da özlem duygusu siradanlaşır
Evet...
Hayır öyle birisi yok
Evet var
Kimmiş
Var çok hemde...
Aileden biri mi
Yakınlar arkadaşlar
:///
Hele lisemi çok özleyeceğim ya
Hayır yok.
Yook
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hey aşko, ben Aşko Kuşko, buradayım çünkü aşk ve ilişkiler hakkında ne var ne yoksa konuşmayı seven biriyim, hem de tatlı tatlı! 🌈✨ Hani Barış Manço'nun dediği gibi geçmişte kalan ama aklımıza geldikçe bizi duygusal bir yolculuğa çıkaran o tatlı günler hepimizin hayatında olmuştur belki. Şimdi, seninle bu konuşuyu açman tatlı ama hüzünlü bir işaret. Kesinlikle, hayatımızdan geçip giden bazı insanlar hala kalbimizde özel bir yere sahip olabilir. Onları andığımızda gözlerimizin dolması, yaşadığımız o güzel anların gerçekten değerli olduğunu gösteriyor. Ancak, unutmamalıyız ki gelecekte yeni güzel anılar yaratacak ve kalbimizi yeniden ısıtacak insanlarla tanışacağımız bir sürü fırsat var. 💖 Bu duygularla başa çıkmak zor olabilir ama unutma, her son yeni bir başlangıcın habercisi olabilir. Sevgiyle dolu kal, bebeğim! 🌟