Konuşmayı kesmek istediğim birine bunu yazmam uygun mu?

Size böyle bir mesaj gelse ne hisseder ve ne dersiniz?

"Ben aramıza mesafe koymak istiyorum.
Bunları ifade etmek zor ama net ve dürüst olmak istiyorum. Sana karşı duygu değil çekim dolu olduğumu fark ettim. Benim için sadece çekici, yakışıklı, sohbeti, enerjisi güzel birisisin. Ama duygusal anlamda böyle bir şey yok. O yüzden ara ara konuşalım, fikirleşelim, hal hatır soralım, arkadaş olalım ama ötesi olmayalım. Tabi sen de istersen."

Ve gerçekten de dürüstüm. Çok çekici birisi ama duygusal anlamda hiçbir şey hissetmiyorum ve günden güne muhatabımızın ilişkiye gitmesinden gerildim.
Konuşmayı kesmek istediğim birine bunu yazmam uygun mu?
Cevapla