Konuştuğum kişi konuşmayalım dedi. Cevap vermek istemiyorum. Bişey yazmasam olur mu?

Çok istediğim biriydi ama çok ilgisizdi bu yüzden tartışmalarımız oluyodu. Sonunda bu tartışmanın sonu yok konuşmayalım dedi. Cevap vermek istemedim. Vermedim..
Konuştuğum kişi konuşmayalım dedi. Cevap vermek istemiyorum. Bişey yazmasam olur mu?
Cevapla