Evlendim 4 ay oldu eski 6 yıllık eski sevgilim düğünden 1 gün önce yazıp teprik etmişti zaten 4ay sonra da bu mesajı attı üstelik onunla sevgili olduğumuz gün tarihinde. Bende cevap dahi vermeden engelledim. Siz bu mesajdan ne düşünürsünüz iyi niyet görmüyorum. sizce?
Meraba Ebru,, seni rahatsız ediyorum biliyorum ama lütfen endişelenme,, amacım rahatsız etmek diil,, ilk ve son kez yazıyorum,, önerilenlerde çıktın karşıma,, en son engellemiştin beni evlenmeden önce,, ozamandan beri görmüyordum fotoğrafını,, gelinlik çok yakışmış sana çok güzel bir gelin olmuşsun,, sadece bunu demek için yazdım kendimi tutamadım,, lütfen tekrardan kusura bakma,, tüm kalbimle mutlu olmanı istiyorum hem senin hem de eşinin,, çok mutlu olun,, seni gördüğüme çok sevindim,, iyi günler diliyorum..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer