Evliyken eski sevgilim yazdı, iyi niyet görmüyorum, sizce?

Evlendim 4 ay oldu eski 6 yıllık eski sevgilim düğünden 1 gün önce yazıp teprik etmişti zaten 4ay sonra da bu mesajı attı üstelik onunla sevgili olduğumuz gün tarihinde. Bende cevap dahi vermeden engelledim. Siz bu mesajdan ne düşünürsünüz iyi niyet görmüyorum. sizce?

Meraba Ebru,, seni rahatsız ediyorum biliyorum ama lütfen endişelenme,, amacım rahatsız etmek diil,, ilk ve son kez yazıyorum,, önerilenlerde çıktın karşıma,, en son engellemiştin beni evlenmeden önce,, ozamandan beri görmüyordum fotoğrafını,, gelinlik çok yakışmış sana çok güzel bir gelin olmuşsun,, sadece bunu demek için yazdım kendimi tutamadım,, lütfen tekrardan kusura bakma,, tüm kalbimle mutlu olmanı istiyorum hem senin hem de eşinin,, çok mutlu olun,, seni gördüğüme çok sevindim,, iyi günler diliyorum..

Evliyken eski sevgilim yazdı, iyi niyet görmüyorum, sizce?
Cevapla