En yakın arkadaşım sevgilisi için beni yalnız bıraktı ne yapmalıyım?

kendimi o kadar çok kötü hissediyorum ki size anlatmam lazım. Öncelikle en yakın arkaşım 1 ay önce sevgili yaptı ve sevgilisi ilgi bağımlısının önde gideni sürekli kaza yapmakla tehdit ediyor ve sürekli hasta rolü içerisine giriyor ve bence bu tamamen yalan. Ama arkadaşım tabiki bunları anlamıyor ve sürekli ona destek olmak zorunda hissediyor. Bu hafta ailemden birisini kaybettim ve hayatımın en kötü dönemine girdim ve en yakın arkadaşım ise benim değil sevgilisinin yanında olmayı seçti her zaman olduğu gibi ve bana ise senin yakınların var destek olabilecek ama sevgilimin yok dedi açık açık. Zaten bu durum benim için yeterince zorken arkadaşımdan görmüş olduğum bu muamele beni iyice kahrediyor. Fakat o bunun farkında değil ve beni tamamen yalnız bıraktı kendimi sevgilisine tercih edilmiş gibi hissediyorum sizce ne yapmam gerekiyor ne olurusunuz yardım edin

En yakın arkadaşım sevgilisi için beni yalnız bıraktı ne yapmalıyım?
Cevapla