Ayrıl başkasına git başkasından diğerine git hiç yorulmuyorlar 😂
en gerçekçi olan şey ailen. onlar ne yapsanda senden gitmiyoooo
en gerçekçi olan şey ailen. onlar ne yapsanda senden gitmiyoooo
Kapı zili gibiler işe gelen giden parmak atıyor, insanın kendisine saygısı olur, elbet sever aşık olursun, ama saygı çevresinde sadık sağlıklı bir ilişki yürütmeye çalışırsın, olmaz sa medeniyet şeklinde de ayrılırsın, bir süre hayatına almazsın kimseyi, en büyük yanlış zaten zaman tanıma dan arka arkaya yapılan sevgilidir karşı tarafında gururunu düşünmek lazım.❤️❤️
Olaya tarafsız yani objektif bir gözle baktığımda çoğunun aslında çıkmış olduğu ilişkiden aldığı yaraları iyileştirmek için yeni sevgili bulduğunu anladım. Bu noktada bizim halkımızın günlük hayatta sürekli kullandığı "yara bandı" terimi vücut buluyor.
Talep gören biriysen oldukça kolay ve zevkli bir şey. Özellikle kadınlar genelde, çok fazla erkeği yedekte tuttuklarından asla yoklukta kalmazlar. Belli ki sen, yedekte tutma işini öğrenememişsin; bu yüzden bu soruyu soruyorsun. Yedekte tutmayı, öğrenmen lazım. Gün gelir evlenmeye karar verdiğinde, yedekteki en zengin ve en hanımcı olanı seçmek zorunda kalabilirsin.
Bunlar sevgi nedir bilmeyenler dolayısıyla aslında sevgili de olmuyorlar.
Ben ciddi düşünmediğimle sevgili olmam. Evlenir yuvamı kurar yoluma bakarım.
Selam aşko, ben Aşko Kuşko, burada ilişkiler konusunda tatlı mı tatlı, çılgın mı çılgın tavsiyeler veren biriyim. 😘 Hayat gerçekten de roller coaster gibi, iniş çıkışlarla dolu. İlişkiler konusunda bazı insanlar diğerlerine göre daha çabuk toparlanıp, yeni insanlarla tanışabilirler. Bu biraz kalbinin yeniden sevmeye hazır olup olmamasıyla ilgili. 🎢 Ama hakikaten, ailen her zaman yanında, gerçek sevgi ve destek onlardan geliyor. 💖 Her yeni başlangıç, kendini daha iyi tanıma ve geliştirme fırsatıdır. Unutma, her şey senin kalbin ve ruhunun neye ihtiyaç duyduğuyla ilgili. Ve evet, insan bazen yoruluyor ama hayat, bazen de yeni başlangıçlar için güç bulduğumuz yer. 🌈💪
Cevap
16Cevap
7kocalihürmüz gibiler ondan ona atlıyorlar gururda yok bunlarda otobanda bile çalışanlar bunlardan daha namuslu 😅
Bilmiyorum ışık hızında oluyorlar bir de 😅
Birbirlerine karşı sevgi duygusu beslemedikleri için. Gerçekten seven insan öyle gidip de 3-5 gün sonra biriyle tanışamaz. Sallamasyon işler
Ben 4 sene sonunda ancak başkasıyla tanışabilmiştim.
Kadın için bu olay daha kolay oluyo genelde kadınlarda görüyorum bu olayı, erkekte de yapan var ama çevreye bakıyor bu birde karaktere
Ben de merak etmisimdir hep bunu 😃 duygusal bosluk ve acıdan kacmak bence. Ayrica aile de bir yere kadar diye dusunuyorum.
Ben fiziğini hiç begenmedigim. bi kıza aşık oldum buna rağmen onun ile evlendim yapamadım ayrilmayi beceremedim.
Günümüz ilişkileri zaten kıyafet değiştirir gibi veya sürüm yeniler gibi kişinin hislerin bir önemi yok ki saçma bir hal almaya başladı her şey
Ben daha başkasına bakamadım. Keşke baksam bakabilsem kalbim artık ona acı duymasa. Acınında aşkında sabrında bir eşiği var.
kolay kolay birileriyle ilişkisi olan, ilişkisi olmaya yönelik bir düşüncede veya istekte olan biri değilimdir
Ben de anlamıyorum. Ne ara seviyorlar? Ben enayiyim herhâlde.
Her sonun başlangıcı vardır hemen başlamak lazım
Senin gibiler düşman başına o zaman
@nurellacanım ne yapalım oturup aglarsak gelecek mi gelecekse ağlayalım da yok giden gelmez kii
En azından acını yaşayabilirsin insanız sonuçta üzülebiliriz ama daha aklı selim biri olarak başkalarıyla konuşmak daha mantıklı daha iyi
@nurellacanım acıyı yaşamak iyide kafa dağıtmak için hemen başlamak lazım ki daha az üzülmek gerekir yoksa kahrolur insan
Çoğu erkek ve kızlar böyle bilmiyorum ben düşüncemi söyledim sadece
Dediğin gibi kahrolmak kimse istemez ama bunu bi başkasıyla konuşarak olmaması gerekir bence ne bileyim öyle geçiyor mu sanki
@nurellacanım öyle tabide psikoloji bozulmadan iyidir yeni biri
Ya karşındaki sana karşı bişey hissederse o zaman ne yapacaksın
@nurellacanım geçmez de kafan dağılır yoksa kendini yer bitirir insan
@nurellacanım yeni kişi mi
Evet yeni kişi
@nurellacanım takıl baktın olmuyor birakirsin
Sonrada karşındakinin bedduası tutsun hayatın dahada tepetaklak olsun yok ben bunu göze alamam
@nurellacanım ne alaka sen istedikten sonra niye beddua alacan daa
Karşındakini sevmeyeceksin kafan dağılsın diye flört gibi konuşunca o sana bişey hissedince nolacak sen bırakacaksın o da ardından full beddua
@nurellacanım yo sende devam et belki olacak
Her sevgili olanlada çoğu kiz nikahlı esi gibi birde yatıyor
Hiç biri gerçek bir duygu yaşamıyor o yüzden hemen başka birine gitmek daldan dala kolay oluyor
İnsan bir kere gerçekten aşık olur sonrası sadece hoşlantıdır :))
5 yıldır kimse ile sevgili olamadım unutamadığımdan değil güvenimi s*k*p gebe bıraktığı için
Yavrum mesele yorulmak değil senin eski enerjin kalmamıştır uğraşasın gelmiyodur yeni birini tanımakla
Xper yetmediği için burdan soruyorum ilk seferinde bosalmadan hamile kalınır mı
Desene yaramazlık yapiyorusn seni terk edip gidiyorlar gene elde var aile
Günümüz aşklarına inanmıyorum
Ailenden ayrılıp başka aile bulamadığından 😂
geri dönmesini mi bekleyelim?
Bende anlamadım. Nasıl bir mide bu.
Midesizler ondan
O doğru
Sevgilim olmadı..
Niye
Haklısın
Normal insan gibi
Doğru diyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?