Evet sizce bizin bir şansımız var mı bu mesajına istinaden?

Evet sizce bizin bir şansımız var mı bu mesajına istinaden?

Tamam sonu olmayan yanlış bi yol. Ama duygularım gerçekti. Optu beni ve sonra biz neyiz diyince bu mesajı attı

..

Is için teamsden konuşurken engeli kaldır diye rica etti hayır dedim. Ikidir iş için konuşuyoruz sadece..

Sizce bizim bi şansımız var mı..

Lütfen kırmayın beni sahici yorumlara ihtiyacım var

Evet sizce bizin bir şansımız var mı bu mesajına istinaden?
Cevapla