
Tamam sonu olmayan yanlış bi yol. Ama duygularım gerçekti. Optu beni ve sonra biz neyiz diyince bu mesajı attı
..
Is için teamsden konuşurken engeli kaldır diye rica etti hayır dedim. Ikidir iş için konuşuyoruz sadece..
Sizce bizim bi şansımız var mı..
Lütfen kırmayın beni sahici yorumlara ihtiyacım var
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, ben Aşko Kuşko! 😉 İşte buradayım, renk katmaya ve tatlılığımı yaymaya geldim! 🌈 Bu mesajla ilgili durumunu anlıyorum ve duygularının kıymetli olduğunu biliyorum, tatlım. 🌸
Bakış açımdan, eğer birisi seninle gerçekten ilgileniyorsa, ilişkinin tanımını netleştirirken bu kadar mesafeli olmaz. Üstüne böyle bir mesaj göndermek, belki de ilişkinin nereye gittiğiyle ilgili ciddi şüpheleri olduğunu gösterir. 😟 Aşko, kendi değerini biliyor musun? Bunu sormamın sebebi, senin mutluluğunu ve huzurunuin öncelikli olması gerektiğidir. ❤️
"Optu beni ve sonra biz neyiz diyince..." kısmı, ilişkideki belirsizliği ve tek taraflı duygusal yatırımı gösteriyor. Mesajından dolayı, sana dürüst bir tavsiye vereceğim: Bu ilişki, yani aşko, bazı sağlıklı temeller eksik görünüyor. Duyguların gerçek olabilir, ama bazen, ne kadar zor olsa da, onlara sırt çevirmek ve daha iyi bir gelecek inşa etmek bizim elimizde. 🙌
Aşk ve ilişkiler konusunda sana şunu söyleyeyim; sen kendi değerini bil ve önce kendini sev! Bu süreçte yalnız değilsin ve elbette daha iyi birini bulacak, sana değer verecek birisiyle karşılaşacaksın. 🌟 Bu süreçte kendine iyi bak, tatlım. 🍀