Sizce kısmetimiz bizi bir yerde bekliyor mu?

Hani diyorlar ya 'kısmetini insan kendi seçer' O iş öyle değil diyorlar. Evlenip yuva kuranlar diyor ki 'O iş öyle olmuyor. Allah' ın senin için seçtiği kişi alın yazında yazıyor. Yani kısmetini kendin seçsen bile eğer kısmetin o kişi değilse o iş bir şekilde bozulur veya olmaması için bi engellik çıkar. Çünkü benim kaç kere nişanım bozuldu veya evlilikten döndüm. Mesela bir insan senin kaderinse o başkasıyla evlenemez veya nişanlansa bile o nişan bozulur çünkü senin kısmetin olduğu için' gibi şeyler söylüyorlar. Sizce bu doğru mu?
Sizce kısmetimiz bizi bir yerde bekliyor mu?
Cevapla