Sizce bi şansı hakediyo muyuz? (Okuyup görüş paylaşırsanız cok mutlu olurum hayat tecrübeniz eminim benden fazladır)?

18 yaşındayim, lise bitiyo işte. yaklaşık 3 ay kadar önce bizim evin karşısındaki parka benim yaşlarımda bi çocuk gelip oturmaya falan başladı, her gün geliyodu günler olmuştu, bende yanına inmeye karar verdim ilk cok çekindim ama sonra bankta yanına oturdum, ismini söyledi tanıştık falan sonra biz bunu her gün yapmaya başladık, Ege üniversitesinde matematik okuyomus oda bana yardımcı olmaya başladı derslerimde, arkadaşlarıyla falan tanıştırdı, (20 yaşında bu arada) aslında sayesinde cok ilerledim, sürekli bana değer verdiğini söylüyo gülüşüm cok hoşuna gidiyomus, hiç yanlış bişey söylemedi şimdiye kadar, iltifatları ya da imaları da abartmadı, annemle yaşıyorum ben sadece ve çoğu zaman evde değil, yarın gelsem önemli şeyler söylemem gerekiyo dedi, yüz yüze konuşmak istiyorum dedi, eve davet etsem yanlış anlar mı evde konuşalım desem, yani sadece bende ona belli etmek istiyorum değer verdiğimi, sizin bi düşünceniz var mı? Yani kırmadan yorum yapmanızı rica ediyorum, aşık mı kullanmak mı istiyo yinede tam anlamıyorum?
Sizce bi şansı hakediyo muyuz? (Okuyup görüş paylaşırsanız cok mutlu olurum hayat tecrübeniz eminim benden fazladır)?
Cevapla