Hiç beklemediğim bir anda sevgili olduk, benden sürekli ilgi bekliyor. Ne yapacağım?

Herkese iyi geceler şimdi direkt konuya giriyorum bir insan var karşımda hiç beklemediğim bir anda karşıma çıktı pat diye açıldı falan bende tanımak istedim zaman verdim tanıdım sevdim de ama aşk değil 3 , 4 ay sonra çıkmaya başladık ama ben kendimi bu ilişkiye zorla itilmiş gibi hissediyorum bu yüzden sürekli kavga ediyoruz ben ona onun deyimleri ile değersiz hissettiriyormuşum falan bana sürekli ilgi göster bana sarıl benle zaman geçir ben bütün vaktimi sana harcıyorum gibi cümleler kuruyor benimde içimden gelmiyor bazı zamanlar sarılcaksam bile o söyledi diye sarılasım kaçıyo ve sinirleniyorum sürekli yapacağım veya yapmam gerekeni söylüyor. Hani ilk başlar biraz daha tatlı heyecanlı gitseydi belkide bu durumda olmayacaktık pat diye senden hoşlanıyorum çok beğendim gibi şeylerle geldiği için bende bi geri çekilme oldu ne demek istediğimi anlatabildim umarım şimdi bu konuda hangimiz haklı ben diyorum ki beni bana bırak ben zaten sana değeri de sevgiyide gösteririm o da diyor ki senin keyfin ne zaman olursa seveceksin içinden gelmiyor demeki gibi şeyler diyor hangimiz haklıyız ne yapmalıyım sizce üşenmeden okuyanlara teşekkürler bazı cümleleri tekrarladım farkındayım kusura bakmayın.
Hiç beklemediğim bir anda sevgili olduk, benden sürekli ilgi bekliyor. Ne yapacağım?
Cevapla