Eski sevgilinizin size öfkesinin bitmemesi sevgisinin olduğundanmidir?

Eski sevgilim 3 ay olmasına rağmen hala bana karşı çok öfkeli ve kırgın suçlu ve giden taraf benm öfkesi hala dinmiyor bundan önce de çok terkettim onu ama hep affetti öfkeli olduğu halde şu an bana hiç inanmıyor ve öfkesi de dinmiyor sizce sevmiyor olsaydı daha az tepkili olmazmiydi hani derler ya ne kadar öfken varsa o kadar sevgin vardır diye o sözü bu durum için söyleyebilirmiyim o öfkenin altında yatan aslında sevgisimidir?
Eski sevgilinizin size öfkesinin bitmemesi sevgisinin olduğundanmidir?
Cevapla