
Anında söylerim
Tartışma yaşanmaması için sineye çekerim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Bu konuda tabii ki duygularımı dile getirmek isterim, ancak yaşadığım herhangi bir rahatsızlık ya da sorun karşısında hayatımdaki olan kadın ilgisiz davranıyorsa bu konuda kendisini güzel bir şekilde uyarmayı kendime bir görev edinirim. Zaten ilişkilerdeki en büyük sıkıntılardan bir tanesi kişilerin rahat bir şekilde iletişim kuramaması sorunlarını konuşarak değil genelde birbirine suçlayıcı şekil ile hareket etmesi oluyor. Bir de mesela olaylarda kişiler hiçbir zaman birbirinin hatasını görmüyor kendi hatasını görmüyor herkes ben haklıyım diyor işte ilişkilerdeki en büyük sorun da buradan kaynaklanıyor.
Hemen söylerim üzerinden zaman geçince bi manası kalmıyor. Her ilişki farklıdır ve sağlıklı iletişim, ilişkinin temelini oluşturur. Eğer bir ilişkide rahatsızlık duyduğunuz bir konu varsa, bunu dile getirmek önemlidir. Ancak, bunu yaparken nazik ve saygılı bir şekilde yapmak önemlidir. Karşınızdaki kişiyi suçlamak yerine duygularınızı ve ihtiyaçlarınızı açıkça ifade etmek ilişkinin sağlığı için önemlidir. Böylece, her iki taraf da konuyu anlayabilir ve çözüm bulmak için birlikte çalışabilir. Sessizce rahatsızlık duymak ilişkinin uzun vadede zarar görmesine neden olabilir, bu yüzden duygularınızı ifade etmek önemlidir.
Cevap
20Cevap
Anında söylerim o sineye çekebilir söylediklerimi
Ben mutlaka söylerim ve konuşurum yoksa içim rahat etmez
Başlarda sineye çekiyordum. Zamanla fark ettim ki bir şeyleri sineye çektikçe yaşanan ufacık şeyleri bile içimde büyütüp duruyordum. Bu en çok bana zarar veriyordu. Sonra bunu erkek arkadaşımla paylaşıp çözmeyi denedim. Sağ olsun, anlayışlı biriydi hep. Dile getirdikçe ortada hiçbir problem kalmadığını görmüş oldum. Böylelikle ilişkim de daha sağlıklı bir hâl aldı.
Hiç içimde tutmam söylerim. Ben neden içime dert edeyim ki? 🤓
Güzel ve yapıcı bir dille anlatmaya çalışırım. Tabii öyle hemen de söyleyemem. Cidden rahatsız edici boyuta ulaştığı zaman dillendiririm. Tabii kavga esnasında değil.
Rahatsız olduğumu anlamadığımda anlamasını sağlarım gidip saatlerce kendimi açıklamam (o bir dakika bile benim için bir saat :D )
Sineye de asla çekmem :)).
Konuya göre değişir ama genelde söylerim. Durup durup kendi kendime sinir olacağıma iletişim kurmak daha mantıklı
Dile getirip söylerim eğer düzeltmek için en ufak çabası olmaz ise bende kendimi yormam yolu gösteririm
Anında da söylemem sineye de çekmem. Bir süre bekler tekrarlıyorsa söylerim.
Mutlaka konuşurum. "Aman ilişkimiz şimdi bozulmasın." diyerek alttan almam.
Anında söylerim canımı sıkan bir durum varsa ağzına da ederim
anında söylemek en iyisi, sineye çektikçe birikir biriktikçe de konuşarak çözülemez hale gelir
Konuşmak için en uygun zamanda gayet sakin bir dille izah ederim.
Gerek görürsem gerekli ortamda ve sartlarda kendisine iletirim.
Genel olarak huzursuzluk çıkmaması adına sineye çekerim
Sevdiğimin her şeyine katlanirim fakat durum ciddiyse söylerim hiç beklememm
Dile getiririm içinde tutmanın kimseye faydası yoktur
Dile getiririm.
Anında ya da uygun zansnda dile getiririm.
Dile getiririm duyup duymamak ona kalmış
Hemen söylerim
Söylerim oda. bilsin ona göre devam etsin
Uygun bir dille söylerim
Dile getiririm sonra da ağız burundan 😃
Nasıl bir sorun ona göre
Doğru iletişimle halledilir
Anında söylerim ben ya
Anında söylerim anlatırım
Anında söylerim. Böylesi daha iyi
En kısa sürede dile getiririm.
Söylerim ben
Anında söylerim
#Hükümdar
Anında söylerim
Söylerim.
hemen söylerim niye susayım.
İçime atıp patliyacagima dışa vurup rahatlarim
söylerim ben
Söylerim.
Söyledim
söylemeden durmam
İletişimle çözülebilir
Yok ben saklayamam
Maalesef soylerim
Soylerdim rahatsiz olduysam
Söylerim
Söylerim direkt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?