Saygısız dengesiz bi var bi yok yürüyor ama sonra soğuk davranıyor istemiyor redediyor
Beğenmemiş olsa ok 1 ay sonra o kızdan red yedikten sonra benimle tekrar samimiyet kurmaya çalışıyor amaç ne?
İkizler burcu da değil oğlak bide bu ne istediğini mi bilmiyor oyun oynamayı öı seviyor ya da kafadan bi sorunu mu var?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
kızlar peşlerinde koştukları için.
Çevresinde pek kız yok ama bazen görüyorum kız güzel vuna kıvırıyor falan kıskanmıştım bide o kızı ben de o seviyeye düşmem artık soğuk yaparım en iyisi ben bunu redederim bu sefer poposunu kaldırmışım sanırım
Bence böyle insanlardan çok defter ederim ben
bılerek yapıyorlar canım
"Kız düşürmek" için mi yoksa genel karakteri mi böyle bunların
Bilerek yapıyorlar ya kasıtlı bence
Hasta mı o zaman bu çocuk?
Klasik erkekler işte evet ruh hastası
Valla karşıma çıkanlar böyle değildi çok da bu ultrası sanırım ya da hepsi mi böyle
Geneli öyle nadir olarak normalleri de çıkıyor
İlk olduğundan herhalde o zaman ya da eskiden anlamıyordum şimdi anlıyorum bu şeyleri o da olabilir
Tavsiyen var mı bana güzel bi tavsiye olabilir🙃
Ne istediğini bilmeyen Bi ergenle senin işin olmaz kendini tüketme yol ver gitsin
Ne muhattap oluyorsun engelle erkek mi yok
Aşık olmuştum
O olmamış bunu anlaman zor olmasın. Yazık etme kendine yavrum.
Redetti zaten evet biliyom şimdi böyle davranması bi umut vad ediyor gibi ama nebileyim
Ah kuzum seni sevmemiş. Şimdi senin beğenmen onun hoşuna gitmiş sadece. Yedek olma yolundasın.
Evet onu da farkettim poposunu kaldırmışım herhalde ona dedim işte sevi seviyorum çekici geliyorsun bana herhalde gerçekten farketmemiş sadece kızlara olan yaklaşımı flörtöz ve olta atmış somon veya o tio harika bi balık çıkmış karşına gibi ben böyle yorumluyorum kalbimi kırdı flörtözümsü davranışlarından sonra redetmesi de değil bi olay oldu bu kız arkadaşıma yazmış o kız bunu redetmiş kız arkadaşımda çekici bi kız değil yani ne bulduysa artık onda herhalde bu benle yatar tarzı mı düşünmüş mü ne artık çözemiyorum bu kısmını kız ona iste yazma bana falan demiş ilgilenmen gereken ben değilim tarzı falan sonra bu benle konuşmayı kesti beni görünce selam bile vermiyor yolunu değişiyordu 15tatilinden sonra ama yaklaşmaya çalışıyor sanırım özellikle benim erkek kardeşimle konuşmazdı bu benle konuştuğu için aynı ortamda oldugu için meçbur konuşuyprdu şimdi yine kardeşimden başlamış yine bana adım atcak bu erkek bence
Sana ne desek boş. Ne yaparsan yap.
Çok kabasın
Öyle miyim yavrum
Evet içimden geöenleri anlattım ne desem boş falan diyorsun
Yalan konuşmamı istiyorsun. Kusura bakma
Hayır öyle bir isteğim olmadı tamamen yanlış anlıyorsun beni
Ve sorun değil artık
Tamam bebek