Erkeklerden bazıları neden böyle yapıyor?

Yani bir erkeğin elini dahi tutmamış olan ben kimseyle buluşmadım etmedim bir seneye yakındır kimse hayatımda yok. Yeni Bi şarkı keşfettim o kadar güzel Bi şarkı ki ne kadar isterdim Bi sevdiğim adam olsun onu gözümden dahi sakinsaydim o şarki eşliğinde dans etseydik gözlerinin içine aşkla sevgiyle baksaydım. Ama yok kimse işte yok. Sadece dinleyip izlemekle yetiniyorum erkeklerden bazıları neden böyle yapıp onu seveni görmezler? 😢😢😢Kimseyi sevmiyorum aşık da değilim ama yalnızlıktan isyan edecek konuma geldim
Erkeklerden bazıları neden böyle yapıyor?
Cevapla