Aşk İlişkileri Eşim boşanmak istediğim için gecenin bir yarısı beni bilmediğim şehir de sokağa attığı için şikayetçi olup uzaklaştırma aldım? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Şikayeti geri alma şansım var mı bilmiyorum ama infazı vardı sizce haketmismi Güncellemeler+1 yıl Ben daha sonra kendi sehirime ailemin yanına gittim ayrıyız şu an Eşim boşanmak istediğim için gecenin bir yarısı beni bilmediğim şehir de sokağa attığı için şikayetçi olup uzaklaştırma aldım? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
beneklibulut Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 684 cevap paylaştı. Şikayetini geri alsan dâhi kamu davasına döner bu iş kadın hakları sebebiyle ve kadının beyanın esas alınır 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Peki infazı denetimi yancak olmasamydm şikayetçi ki Yorumla beneklibulut +1 yıl Nasıl yani anlayamadım Yorumla
Zorunne388 Takip Et Master Yaş: 30 , eic 98% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı. Geri alabilirsin ama bence alma. 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Kamu olduğu için alamazmsm Yorumla
Fukibaba Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 91% +1 yıl Kızlara çok acımıyorum 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Bokumuzu ye hepimizin Yorumla Fukibaba +1 yıl Yaprak ye😀 Yorumla Soran +1 yıl Bacağım girsin sana Yorumla Fukibaba +1 yıl 🍌 Yorumla
Medical34 Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 96% +1 yıl İnfazı olan biriyle niye evleniyorsunuz abi 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Evlendikten snra mahkeme oldu Yorumla Medical34 +1 yıl İnfazı olabilecek biriyle niye evleniyorsunuz abi Yorumla Soran +1 yıl İnfazı mahkemelerine gitmediği için var suçundan degl üni mezunu bunu yapan Yorumla Medical34 +1 yıl Neyse salla Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Kesinlikle doğru yapmışsın 0 5 Yorumla Soran +1 yıl Aslında demi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ama neden evlendin anlamadım Yorumla Soran +1 yıl 5 senelik evlym Yorumla Cevap sahibi +1 yıl İnşallah sağ salim kurtulursun Yorumla Soran +1 yıl Amin canım Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl neden evlendiğini hatılıyor musun 0 11 Yorumla Soran +1 yıl Çok seviyordum ama artk hiç birisi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl görücü usulü mü? Yorumla Soran +1 yıl Seviyordum diyrm ya aşk evliligi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl inandık tamam Yorumla Soran +1 yıl Kendimiz evlendik ailelerden gizli Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 18li yaşlrada yapılan yanlışlar-haylller30una gelincegerçekler Yorumla Soran +1 yıl Yok 22 idim o ise 24 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl çalışmayı deneelin oğlunu köpeği olma artık Yorumla Soran +1 yıl Ayrıldım geldim aşk sevgi yalam Yorumla Cevap sahibi +1 yıl üzülmebekamyoncu dolu artık Yorumla Soran +1 yıl Kamyoncu ne demek Yorumla
Coguzamanromantik Takip Et Xper 6 Yaş: 42 +1 yıl Niye geri alcan ki 0 7 Yorumla Soran +1 yıl İnfazı denetimi yanacak diye vicdan yaptm insanız ya bende birde çok acıma var Yorumla Coguzamanromantik +1 yıl Şikayetin hangi suç kapsamina alindu Yorumla Soran +1 yıl Kasten yaralama hakaret olarak beni evden atti dedm ama ifadeye bunu yazmslr ben aglarken kamu davası olarak gecyrms Yorumla Coguzamanromantik +1 yıl Sen sikayeti geri ceksende kamu davasi olarak görülcek yani artik ne yapsan boş Yorumla Soran +1 yıl Haketmismi peki sence olay yazdgm gibi Yorumla Coguzamanromantik +1 yıl Haketmiş tabi ki. insan yaninda ki escorta yapmaz bunu Yorumla Soran +1 yıl Demi Yorumla
Aristokratımsı Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 14,5b cevap paylaştı. İyi yapmışsın 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Demi Yorumla Aristokratımsı +1 yıl De Yorumla
muratby Takip Et Master Yaş: 40 , eic 34% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 10,9b cevap paylaştı. Haketmis tabiki 0 11 Yorumla Soran +1 yıl Vicdan yapıp duruyorum hapse girer diye Yorumla muratby +1 yıl Bilmedigin bi yerde ya senin basina bisey gelseydi tecavuz etselerdi? Yorumla Soran +1 yıl Attığı yerde anayol İzmir yolları ben yabanci iken yaptı kendi şehrim 8 saat Yorumla muratby +1 yıl Yinede hersey olabilirdi. Taksici İzmir'de vuruldu Yorumla Soran +1 yıl Aynen çok değişik yerler eve kapatiyorlar di birde beni polis sağolsun aldı götürdü aramak yerine korksaydim sabaha bana bir şey olablrdi Yorumla muratby +1 yıl Vicdan yapma haketmis cano Yorumla Soran +1 yıl İnfazı denetimi yanacak diye yapayrm herkeste kızıyor vicdan yapma. diyor Yorumla muratby +1 yıl Yahu belliki herif topluma zararli birak hakettigi yere gitsin Yorumla Soran +1 yıl Haklısın aslnda güzellikle bosanalim. dedim taşımacı çağıraym dedm videoya cekcem seni dediklerimi söyle dedi daha snra evd ben polisi aryrm kapatnca telefonu kolumdan tutup atti Yorumla Soran +1 yıl Ben bir deftere niye gidiyormusum yazacakmisim mahkemeye suncakms onu imzaliycakmsm Yorumla muratby +1 yıl Psikopat bi tip iste Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Nerde yaşıyorsun 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Ne fark eder? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Söyle Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Şikayetini geri alsan dâhi kamu davasına döner bu iş kadın hakları sebebiyle ve kadının beyanın esas alınır
Peki infazı denetimi yancak olmasamydm şikayetçi ki
Nasıl yani anlayamadım
Geri alabilirsin ama bence alma.
Kamu olduğu için alamazmsm
Kızlara çok acımıyorum
Bokumuzu ye hepimizin
Yaprak ye😀
Bacağım girsin sana
🍌
İnfazı olan biriyle niye evleniyorsunuz abi
Evlendikten snra mahkeme oldu
İnfazı olabilecek biriyle niye evleniyorsunuz abi
İnfazı mahkemelerine gitmediği için var suçundan degl üni mezunu bunu yapan
Neyse salla
İyi yapmışsın. S. Et köpeği
Kesinlikle doğru yapmışsın
Aslında demi
Ama neden evlendin anlamadım
5 senelik evlym
İnşallah sağ salim kurtulursun
Amin canım
neden evlendiğini hatılıyor musun
Çok seviyordum ama artk hiç birisi
görücü usulü mü?
Seviyordum diyrm ya aşk evliligi
inandık tamam
Kendimiz evlendik ailelerden gizli
18li yaşlrada yapılan yanlışlar-haylller
30una gelince
gerçekler
Yok 22 idim o ise 24
çalışmayı dene
elin oğlunu köpeği olma artık
Ayrıldım geldim aşk sevgi yalam
üzülme
be
kamyoncu dolu artık
Kamyoncu ne demek
Niye geri alcan ki
İnfazı denetimi yanacak diye vicdan yaptm insanız ya bende birde çok acıma var
Şikayetin hangi suç kapsamina alindu
Kasten yaralama hakaret olarak beni evden atti dedm ama ifadeye bunu yazmslr ben aglarken kamu davası olarak gecyrms
Sen sikayeti geri ceksende kamu davasi olarak görülcek yani artik ne yapsan boş
Haketmismi peki sence olay yazdgm gibi
Haketmiş tabi ki. insan yaninda ki escorta yapmaz bunu
Demi
İyi yapmışsın
Demi
De
Haketmis tabiki
Vicdan yapıp duruyorum hapse girer diye
Bilmedigin bi yerde ya senin basina bisey gelseydi tecavuz etselerdi?
Attığı yerde anayol İzmir yolları ben yabanci iken yaptı kendi şehrim 8 saat
Yinede hersey olabilirdi. Taksici İzmir'de vuruldu
Aynen çok değişik yerler eve kapatiyorlar di birde beni polis sağolsun aldı götürdü aramak yerine korksaydim sabaha bana bir şey olablrdi
Vicdan yapma haketmis cano
İnfazı denetimi yanacak diye yapayrm herkeste kızıyor vicdan yapma. diyor
Yahu belliki herif topluma zararli birak hakettigi yere gitsin
Haklısın aslnda güzellikle bosanalim. dedim taşımacı çağıraym dedm videoya cekcem seni dediklerimi söyle dedi daha snra evd ben polisi aryrm kapatnca telefonu kolumdan tutup atti
Ben bir deftere niye gidiyormusum yazacakmisim mahkemeye suncakms onu imzaliycakmsm
Psikopat bi tip iste
Bilemeyiz
Nerde yaşıyorsun
Ne fark eder?
Söyle