Eşini aldatmak?

Yaptigim şeyin yanlış olduğunu biliyorum evliyim ve bir kız arkadaşım var oda nişanlı ilişki amaçlı takıldık ama birbirimizi çeken aramızda güzel elektrik vardı şimdi ise kız benden uzaklaştı sanırım ki ben bu kıza duygusal bir bağ kurdum şimdi ise bunun acısını kalbimde yaşıyorum kimseye de söyleyemiyorum ne yapmalıyım nasıl unutmalı yım çok zor bir durummus

Eşini aldatmak?
Cevapla