Bir kızla bir erkek 3-4 günde bir hal hatır sorma amaçlı konuşur mu sizce?

2 ayı geçti biriyle konuşuyoruz ama neden konuştuğumuzu bilmiyorum. 3 bilemediniz 4. günde yazıyor. Bu arkadaşça mıdır sizce? Evet, kimin ne düşündüğünü bilemeyiz ama cevap istiyorum en azından.

Güncellemeler
+1 yıl
Yazmayı unuttum gençler, yeni tanıştığınız birisiyle*
Bir kızla bir erkek 3-4 günde bir hal hatır sorma amaçlı konuşur mu sizce?
Cevapla