Bir erkek olarak 2-3 gün konuştuğunuz kızla buluşunca ne yaparsınız?

Kız çok güzel kalbi güzel niyeti iyi bu zamandaki kızlara da hiç benzemiyor arabası var işine gidip geliyor tek kusuru ( ki bence değil) yürüyüşündeki bozukluk ile bazen tek başına bazen birisinin koluna girme ihtiyacı duyuyor gibi gibi buluştunuz gördünüz kızın kusurunu kırmamak için ilgili davrandınız fakat ayrılınca ne bi mesaj ne bir mesajına yanıt verdiniz sadece iki gece üst üste yazamama nedenlerinizi yazdınız böyle davranır mıydınız yoksa kırmadan istemiyorum deyip soğuk davranmadan bitirmeyi mi seçerdiniz veyahut devam ettirir miydiniz kalbini tanıyıp görmek için …

Bir erkek olarak 2-3 gün konuştuğunuz kızla buluşunca ne yaparsınız?
Cevapla