Sevgilim yazmadı bugün hiç noldu diye sorduğumda moralim bozuk dedi ama çevrimiçi oldu. Sizce bahane mi?

Şimdi de bekle anlatcam moralim bozuk diyo

Sevgilim yazmadı bugün hiç noldu diye sorduğumda moralim bozuk dedi ama çevrimiçi oldu. Sizce bahane mi?
Cevapla